  • Data: 2006-06-01 14:52:30
    Temat: Imienna karta gwarancyjna
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś dokonałem zakupu roweru i ku mojemu zdumieniu karta gwarancyjna jest
    imienna, poproszono mnie o imię, nazwisko, ulicę, kod, miasto.

    Nie mam nic przeciwko, wiem wiem, dresy, kradzieże, napady, rynek wtórny
    rowerów, bezsilnośc policji, ale czy jest na to jakaś podstawa prawna ?

    Zaznaczam, ze rowerek kupowałem prywatnie, dowodem zakupu jest paragon, a
    nie faktura.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl