  • 181. Data: 2010-08-04 19:57:11
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli jeśli ktoś spóźni się do pracy, to następnego dnia też_musi_ się
    > spóźnić? ;-)

    regulacja dotyczy zaplanowanego czasu pracy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 182. Data: 2010-08-04 19:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale w którym miejscu wynika z tego artykułu, że pracownikowi nie wolno
    > przyjść następnego do pracy wcześniej, niż przyszedł danego dnia?
    > Art. 129 mówi z kolei, że "§1. Czas pracy nie może przekraczać 8
    > godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym
    > tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4
    > miesięcy" Nie ma tu mowy o konkretnej godzinie rozpoczęcia pracy.

    wynika stad, zen ie mozna przyjsc do pracy dwa razy tego samego dnia (w tej
    samej dobie)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 183. Data: 2010-08-04 19:57:13
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > mi przeszkadza, ze on tego legalnie nie moze robic (przynajmniej ponad
    > limit 150h)
    >
    > Znam ludzi, ktorzy chcetnie pracowaliby np. w soboty. Lepsza kasa,
    > wiecej kasy. Ale na dluzsza mete nie moze pracowac 6 dni w tygodniu
    > albo po np. 10h dziennie

    tej, doczytałes o czym ten watek i kto jest watkotwórca?
    Przeciez dokładnie o tym cały czas mówie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 184. Data: 2010-08-04 20:03:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:04082010.69FC3317@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > nie mozna przyjsc do pracy dwa razy tego samego dnia (w
    > tej samej dobie)
    Pomijając nie znającego się kompletnie durnia Krzysztofa, to - niby czemu
    właściwie twierdzisz, że nie można?

    --
    Jotte

  • 185. Data: 2010-08-04 20:06:05
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

> [...]
    > odcinku co następuje:

    > wynika stad, zen ie mozna przyjsc do pracy dwa razy tego samego dnia (w

    Ale z którego konkretnie fragmentu KP wynika to, co napisałeś?
    Czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę. To jest fakt. Jeśli firma
    zaczyna pracę o 8:00, więc o tej godzinie zaczyna się doba, ja przyjdę w
    poniedziałek o 9:00 i będę pracować do 17:00, to tak czy siak, we wtorek
    mogę spokojnie przyjść o godzinie 8:00, ponieważ nijak nie stoi to w
    sprzeczności z zapisem w KP. Z drugiej strony mogę przyjść o 9:00 i
    pracować godzinę krócej, więc kolejnego dnia mogę przyjść nawet i o 7:00 i
    pracować godzinę dłużej (bo jedna godzina zaliczy się do poprzedniej doby).

    Pozdrawiam
    K.

  • 186. Data: 2010-08-04 20:10:09
    Temat: Re: Ilo?? nadgodzin
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    wiadomości news:04082010.15852469@budzik61.poznan.pl...

    > Ale nic to, dyskusja z toba zeszła do takiego pozimu, ze to jest osdtatni
    > post, na jaki ci w tym watku odpowiadam.

    Pogratulować ;-)
    Jesteś jedną z niewielu normalnych osób, którym udało się wytrwać tak długo
    w "dyskusji" z tą przedziwną kreaturą.
    Proponuję nie brnąć dalej, jeśli nie chcesz zostać obrzucony stekiem
    niewybrednych wyzwisk całkiem bez powodu.

    Pozdrawiam
    K.

  • 187. Data: 2010-08-04 20:10:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:04082010.15852469@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > a w twoim zdaniu brakuje przecinka.
    Nie brakuje.

    > Ale nic to, dyskusja z toba zeszła do takiego pozimu, ze
    Że nie dajesz rady do niego doskoczyć ani wiedzą, ani elokwencją.

    > to jest osdtatni
    > post, na jaki ci w tym watku odpowiadam.
    Dobry pomysł. I tak już się z niewiedzą i głupotą obnażyłeś.

    Widocznie za dużo wymagam.

    --
    Jotte

  • 188. Data: 2010-08-04 20:42:33
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Wielokrotnie. A Ty czytałeś to, co ja napisałem?
    > Bo chyba nie zrozumiałeś.

    Kodeksu pracy nie obchodzi co jest napisane w umowie cywilno-prawnej, więc jaki
    ma sens jej czytanie.
    Liczy się to jak w rzeczywistości pracuje pracownik i czy to spełnia warunek do
    nazwania jego pracy "etatem" w rozumieniu art. 22 KP.

    --
    andreas

  • 189. Data: 2010-08-04 20:53:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3cjc0$l60$1@news.onet.pl andreas <a...@o...pl>
    pisze:

    > Kodeksu pracy nie obchodzi co jest napisane w umowie cywilno-prawnej,
    Czasem jednak obchodzi.
    Ale niejaki Krzysztof to tuman i bufon, zapewne sfrustrowany
    kryptofantasta-konfabulant.
    Prosty artykuł, a on go musiał czytać wielokrotnie??
    I dalej nie rozumie.
    Jak już czyta to fragmenty, całościowo ogarnąć nie daje rady.

    > więc jaki ma sens jej czytanie.
    > Liczy się to jak w rzeczywistości pracuje pracownik i czy to spełnia
    > warunek do nazwania jego pracy "etatem" w rozumieniu art. 22 KP.
    Otóż to. I tam właśnie m.in. można znaleźć przyczyny zainteresowania z
    punktu widzenia KP.

    --
    Jotte

  • 190. Data: 2010-08-05 05:57:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dobry pomysł. I tak już się z niewiedzą i głupotą obnażyłeś.

    tak dokładnie o to chodzi.
    a to ze juz ktorys raz rozpoczynam z toba dyskusje, po czym w polowie
    stwierdzam, ze zachowujesz sie conajmniej niekulturalnie jest dokładnie
    dowodem mojej głupoty.
    Za co przepraszam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.