    From: "Joy" <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ile za "niepotrzebne" światła przeciwgielne przednie?
    Date: Thu, 3 Nov 2005 21:16:46 +0100

    JEchałem sobie dzisaij przez als gdzie no troche wilgotno było wiec łaczyłem
    swiatła przeciwmgielne, potem wyjechałem już zlasu i zapomniałem wyłaczyc
    tych świateł ... przedemna jechało dwoch panów w skodzie i odstrojonych w
    wykwitn niebieskie mudnurki :) pomachali lizakiem i zaproponowali 200 zł za
    takie wlasnie właczone " niepotrzebnie" swiatła :) Troche mnie to zdziwoilo
    i wydawało sie zbyt duzo... Na szczczescie popatrzyli w dokumenty kazali
    zgasic swiatla i zyczylikulturalnie szerokiej drogi. Czyli obyło sie bez
    dodatkowcyh kosztów.
    Szukałem własnie w taryfikatorze ile za takie wykroczenie grozi no i niestty
    mam takie oto pozycje:

    VII G02-2 c)
    ostrzegania światłami drogowymi w warunkach, w których mogłoby to spowodować
    oślepienie innych kierujących 100 zł
    G07-2Używanie tylnych świateł przeciw- mgłowych przy normalnej
    przejrzystości powietrza 80 zł

    Zastanawia mnie tylko czy od tak sobie p. polcjant znieba wział te 200 zł
    czy jednak gdzies jest to uwiecznione ze tyle sie nalezy :)?