  • 1. Data: 2002-06-21 07:59:33
    Temat: Ile za 270,1?
    Od: "Dariusz Dymek" <d...@a...pl>

    Witam!
    Czy ktos z grupowiczow wie ile zwykle daja za uzycie cudzej legitki szkolnej
    z podrobiona pieczatka i zmienionym zdjeciem?

    Daro

  • 2. Data: 2002-06-21 08:15:57
    Temat: Re: Ile za 270,1?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 21 Jun 2002 09:59:33 +0200, Dariusz Dymek napisał/napisała:
    > Witam!
    > Czy ktos z grupowiczow wie ile zwykle daja za uzycie cudzej legitki szkolnej
    > z podrobiona pieczatka i zmienionym zdjeciem?

    Z tego co pamietam od 3 miesiecy do.. nie wiem :)
    Na grupie byl siakis temat okolo 2m-cy temu..
    Za podrabianie wiecej (rzecz jasna)

    Ps. Nie bierz tego jako pewnik ;)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-06-21 09:17:24
    Od: "Dariusz Dymek" <d...@a...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnah5o7u.4hk.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > Z tego co pamietam od 3 miesiecy do.. nie wiem :)
    > Na grupie byl siakis temat okolo 2m-cy temu..
    > Za podrabianie wiecej (rzecz jasna)

    Ale w zawiasach ?

  • 4. Data: 2002-06-21 12:09:02
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > szkolnej

    > Ale w zawiasach ?

    Na pewno nie pójdziesz za to siedzieć przecież :)))
    Skorzystaj z instytucji "dobrowolnego poddania się karze" (art. 387 kpk - o ile
    dobrze pamętam) - będziesz miał możliwość "targowania się".
    Obawiam się jednak, że na samej grzywnie się nie skończy i będzie kara
    pozbawienia wolności z warunkowym zawieszeniem wykonania :/

    Art. 270 § 1 kk: Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia
    dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    Pzdr