  • Data: 2005-03-09 00:13:39
    Temat: Ile można mieć przy sobie alkoholu?
    Od: Monika <no_spam@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się ile można miec przy sobie alkoholu bez akcyzy, tzn.
    przywiezionego np. z Ukrainy.
    Jednorazowo można przywieść 1 litr, czyli ten jeden litr mogę mieć przy
    sobie.
    A co w takiej sytuacji: dzisiaj byłam na Ukrainie, kupiłam 1 litr wódki,
    ale nie wypiłam. Na drugi dzień przywiozłam również 1 litr. Czyli w domu
    w barku mam już 2 litry wódki bez akcyzy. Powiedzmy że tak przez miesiąc
    zbierałam...
    Czy jakies prawo określa ilość alkoholu bez akcyzy jaka można posiadac w
    domu? To samo z papierosami.