  • 11. Data: 2007-11-10 18:43:14
    Temat: Re: Ile kasy można legalnie wywieźć z PL?
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Bo to bardzo drogi kraj jest :).
    >
    > Jeszcze hotele, taksówki, itp. bzdety. Nawet podatek od samego pobytu tam jest,
    > coś takiego jak nasze podatki od powietrza (zwane niesłusznie "opłatami
    > klimatycznymi"). Tylko dużo większe są tam te opłaty niż u nas. Głupio by było
    > jak by kasy zabrakło no i wstyd.

    Zaraz, mowa o Egipcie, tak?

    Bo jeszcze kilka miesięcy temu większość rzeczy, jak np. ubrania, była
    tam kilkakrotnie tańsza, niż w Polsce.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-11-10 19:38:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Z Polski wywieść możesz obecnie ile chcesz. Wystarczy tę kwotę zgłosić. Ale
    musisz wziąć pod uwagę prawo kraju, do którego się udajesz. Tam mogą być
    jakieś ograniczenia. Najlepiej pytać albo w ich ambasadzie w Polsce, albo w
    naszej w tym kraju. Ambasady przeważnie miewają adresy mailowe, a to nie
    jest żadna tajemnica i powinni Ci spokojnie odpowiedzieć.

  • 13. Data: 2007-11-10 19:53:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > prawo dewizowe

    Tylko komu to zgłaszać po wejściu do traktatu z Schengen ;->

  • 14. Data: 2007-11-10 21:51:06
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Z Polski wywieść możesz obecnie ile chcesz. Wystarczy tę kwotę zgłosić.

    Ale gdzie mogę znaleźć podstawę prawną? Prawo dewizowe?

    > Ale
    > musisz wziąć pod uwagę prawo kraju, do którego się udajesz. Tam mogą być
    > jakieś ograniczenia.

    Są, ale je znam :). Poza tym to naprawdę niewielka kasa z ich punktu widzenia.
    Ja sie boję tylko naszych urzędników, bo tamten kraj to jest normalny.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 15. Data: 2007-11-10 22:12:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale gdzie mogę znaleźć podstawę prawną? Prawo dewizowe?

    Dawniej było w prawie dewizowym 10.000 EURO. Obecnie chyba nie ma, bo nie
    znalazłem. Tekst masz tutaj:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19981601063&type=3&name=D9981063.pdf

  • 16. Data: 2007-11-11 08:37:08
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Dawniej było w prawie dewizowym 10.000 EURO. Obecnie chyba nie ma, bo nie
    > znalazłem. Tekst masz tutaj:

    Wielkie dzięki!

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 17. Data: 2007-11-11 11:26:13
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Bo to bardzo drogi kraj jest :).

    A to jakiś utajniony kraj?? Napisz wprost jaki, żeby można go było omijac z
    daleka.

    Pozdrawiam Przemek

  • 18. Data: 2007-11-11 13:50:54
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Tylko komu to zgłaszać po wejściu do traktatu z Schengen ;->

    On zmienia coś w naszych granicach z krajami spoza UE ?

    pozdr

    Monika

  • 19. Data: 2007-11-11 14:52:45
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    problemem nie jest wywieźć z polski. Zgłaszasz i wywozisz.
    Rzeczywisty problem może być przy próbie wywozu niezgłoszonych
    wwiezionych pieniędzy z TAMTEGO kraju. Tego sobie poszukaj, bo w Polsce
    to sobie poradzisz :-) a głupio by było zostawić kasę ichnim
    pogranicznikom...

  • 20. Data: 2007-11-11 16:02:17
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > A to jakiś utajniony kraj?? Napisz wprost jaki, żeby można go było omijac z
    > daleka.

    Wystarczy pomyśleć... Jaki kraj jest najdroższy na świecie?
    Powiedzmy że "druga Polska"

    Pozdrawiam

    Czapla