  • 1. Data: 2005-10-17 21:51:43
    Temat: Ile czasu ma operator na cesje
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Podpisalem u dodatniego operatora umowe cesji z osoby fizycznej na osobe
    fizyczna, czy jest okreslony prawem jakis limit czasu na ta cesje? Mam
    ksero umowy o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych z pieczatka i data
    przyjecia oraz oswiadczenie o przyjeciu wszystkich dokumentow
    potrzebnych do dokonania cesji.
    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2005-10-17 22:02:04
    Temat: Re: Ile czasu ma operator na cesje
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kocureq wrote:

> [...]
    > ksero umowy o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych z pieczatka i data
    > przyjecia oraz oswiadczenie o przyjeciu wszystkich dokumentow

    u mnie odbylo sie "od reki"

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7

  • 3. Data: 2005-10-17 22:26:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kocureq napisał(a):
> [...]
    > ksero umowy o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych z pieczatka i data
    > przyjecia oraz oswiadczenie o przyjeciu wszystkich dokumentow

    Powinien być określony przy podpisaniu umowy, w samej umowie lub w
    jakims regulaminie, którego znajomość pewnie potweirdziłeś.

    M.