  • From: "Marek" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Idea/TP i brak regulaminu
    Date: Fri, 15 Jul 2005 18:37:35 +0200

    witam
    oto sprawa
    Idea w zamian za pozostanie u nich w sieci i przedluzenie umowy na telefon
    komorkowy oferuje mozliwosc uzyskania Neostrady TP za 1,22 PLN przez 6
    miesiecy
    Kewstia jest taka, ze nie ma regulaminu do tej oferty/promocji.
    Bo nic nie stoi na przeszkodzie, kiedy abonent zarowne Ideii i Tp dopier
    zalozy sobie Neostrade.
    Gorzej jak abonent chcialby miec uzywana juz Neostrade przez 6 miesiecy za
    1,22 PLN.
    Panie i Panowie w Telepunkcie mowia ze nie jest to mozliwe, ale po mojej
    prosbie o pokazanie mi regulaminu takiej uslugi przyznaja ze REGULAMINU NIE
    MA!
    Powoluja sie natomiast na WEWNATRZKORPORACYJNA decyzje!! ktorej oczywiscie
    nie moge zobaczyc, bo jest do uzytku wewnetrznego!
    Odwoluja sie rowniez do glownego Regulaminu Neostrady, ale ten nic nie mowi
    o tym kto moze a kto nie skorzystac z tej promocji.
    Co o tym sadzicie?
    Zamierzam skorzystac z Neostrady za 1,22 PLN na numerze ktory juz posiada
    neo od ponad roku.
    Jak pokonac TP?