  • Data: 2005-07-17 08:04:40
    Temat: Re: Idea/TP i brak regulaminu
    Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):
    > witam
    > oto sprawa
    > Idea w zamian za pozostanie u nich w sieci i przedluzenie umowy na telefon
    > komorkowy oferuje mozliwosc uzyskania Neostrady TP za 1,22 PLN przez 6
    > miesiecy
    > Kewstia jest taka, ze nie ma regulaminu do tej oferty/promocji.
    > Bo nic nie stoi na przeszkodzie, kiedy abonent zarowne Ideii i Tp dopier
    > zalozy sobie Neostrade.
    > Gorzej jak abonent chcialby miec uzywana juz Neostrade przez 6 miesiecy za
    > 1,22 PLN.
> [...]

    Ha, te ich wewnętrzne rozporządzenia:) Ja tak niedawno miałem jazde jak
    się zapytałem jakim prawem rozsyłają mi swój spam na komórke (idea/pop),
    to się dowiedziałem, że jak nie chce dostawać spamu to musze wejsc na
    strone i się zarejstrować i zaznaczyć że tego nie chce dostawać:) Na
    pytanie jakim prawem też się dowiedziałem że takie mają rozporządzenie:)
    Ciekawa sprawa, bo tak porównując ekstremalnie to może powinienem gdzieś
    zgłosić że nie można mnie bezkarnie odstrzelić na ulicy a jeśli nie no
    to śmiało można:) Mało tego. Rejstracja w owym serwisie idei polega na
    podaniu kompletnie wszystkich danych, łącznie z peselem a dane, uwaga:)
    idą nieszyfrowane normalnie po http :) Hm a ja myślałem, że są jakieś
    wymogi zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. (firma
    tele-informatyczna:)) Druga sprawa to czy oni mają prawo rządać takich
    informacji jeśli chce mieć dostęp do usługi. Na szczęście po wymienieniu
    im ile przepisów łamią i ile instytucji potencjalnie może się tym
    zainteresować oraz po podaniu numeru puk zaprzestali przesyłania tego
    spamu i jest spokój. Jednak to też taki kamyczek do ich ogórdka jak
    podchodza do klientów, prawa i dobrych obyczajów. Choć z drugiej strony
    nie powiem na neo jeszcze się nie zawiodłem a każdy problem jaki
    wystąpił (a było ich tyle przez ponad rok, że można na palcach jednej
    ręki policzyć) był załatwiany szybko i nawet o dziwo profesjonalnie:)
    Jednak ta firma to faktycznie rządzi się dziwnymi prawami czy też raczej
    bezprawiami:)
    I prafrazując styl komentarzy na allegro - NIE POLECAM!!! :D