  • 11. Data: 2010-07-02 20:36:31
    Temat: Re: ID? NA WYBORY
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0lhhl$h7l$2@news.onet.pl...

    > Przykro mi, Przemku, ale pitolisz głupie kawałki, które pozwoliłeś sobie
    > włożyć do głowy przez speców od manipulacji.

    miodzio kocham to.

    >Domyślam się, że żadnej argumentacji podać nie potrafisz.

    http://www.youtube.com/watch?v=Xg_nJc7AanU

    tu masz przyklad.
    i proste pytanie kto jest manipulowany JA przez tvn czy Ty przez tego
    oszoloma ?

  • 12. Data: 2010-07-02 20:37:09
    Temat: Re: IDŹ NA WYBORY
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    >W wiadomości news:i0lgbs$lp4$1@inews.gazeta.pl wspolna-flaszka.pl

    > Chodzi ci pewnie o twojego lekarza? ;)

    lekarza to bede potrzebowac jak ten oszolom wygra

  • 13. Data: 2010-07-02 20:40:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0lils$2mb$1@inews.gazeta.pl wspolna-flaszka.pl

    > lekarza to bede potrzebowac jak ten oszolom wygra
    Już potrzebujesz, bo za bardzo się napinasz, hemoroidy ci wywalą... :)
    Wałęsę kiedyś wybrali - i co?
    Przeżylim.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-07-02 20:41:53
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Nie przesadzaj. Bronek nie jest najgorszy w PO. :>
    >
    > Chociaż menda* swoje dokonania ma. Pan Szeremietiew potwierdza.
    >

    > mi
    > PS. Domyślam się, że ta twoja elokwentna argumentacja skończy się na tych
    > samych argumentach, które podaje prawie większość: "E, bo tak.
    >
    > *) za PWN: osoba odrażająca moralnie

    nie.

    swego czasu robilem strone o ziobro
    http://web.archive.org/web/20071018040414/www.zbigni
    ewziobro.org/content/view/11/15/
    bo tez mi sie ie podobal i jakos uzasadnic potrafilem to samo jest z tym
    hujem, jhak bede miec dzluzsza chwile
    to to ladnie uzasadnie na stronie . ns jego nieszczescie ma badzo dobra
    pamiec do rzeczy istotnych i zdolnosc łaczenia faktow ( i wypowiedzi)

  • 15. Data: 2010-07-02 20:43:30
    Od: mi <m...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > i proste pytanie kto jest manipulowany JA przez tvn czy Ty przez tego
    > oszoloma ?

    Podajesz standardową manipulację spod znaku gadzinówki, która każdemu
    krytykowi prześwietnej II PRL i populistów z PO przykleja łatkę PiS-owca.

    Zaczynam traktować to jako komplement. Bo z socjal-etatystami z PiS nie
    mam prawie nic wspólnego, ale rzeczywiście jestem antykomunistą i
    nomenklaturowej II PRL nie lubię. Do tego jestem liberałem, ale proszę
    nie mylić z populistami z PO.

    Odpowiem Ci: tak, jesteś zmanipulowany. Ale nie przejmuj się, są was
    miliony i kiedyś się obudzicie. Byle nie za późno.

    mi

  • 16. Data: 2010-07-02 20:57:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0lj1l$ms7$1@news.onet.pl mi <m...@o...pl>
    pisze:

    > z socjal-etatystami z PiS nie mam prawie nic wspólnego, ale rzeczywiście
    > jestem antykomunistą i nomenklaturowej II PRL nie lubię. Do tego jestem
    > liberałem
    Nie załamuj się, nie jesteś sam.
    Wielu nie daje rady określić swej tożsamości poglądowej i nie rozumie
    używanych pojęć.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-07-02 21:11:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podajesz standardową manipulację spod znaku gadzinówki,

    na czym dokładnie ta manipulacja polega ? Bez wykrętów. Ogłądamy ten sam
    film.

  • 18. Data: 2010-07-03 04:29:50
    Od: mi <m...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > na czym dok?adnie ta manipulacja polega ? Bez wykretów. Og??damy ten sam
    > film.

    Przecież już napisałem w poprzednim poście. Proces jest kilkukrokowy,
    ale w skrócie sprowadza się do wyrobienia uniwersalnej gęby ciemnogrodu
    a następnie przyklejania jej kazdemu oponentowi. Metoda stosowana od
    początku II PRL prze organ Michnika. Ale także mniejszych propagandystów.

    Ostatnio na potęgę robione jest to PiS-owi, ale także każdemu innemu
    oponentowi. Napisałeś, że niby ja jestem manipulowany przez kogoś, mając
    na myśli JK. Na PiS ani Kaczki nigdy dotąd nie głosowałem i ich
    osobiście nie lubię. I dlatego twierdzę, Przemku, że pitolisz
    propagandowe farmazony.

    mi

  • 19. Data: 2010-07-03 08:24:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    mi napisal:
    > ale w skrócie sprowadza się do wyrobienia uniwersalnej gęby ciemnogrodu
    > a następnie przyklejania jej kazdemu oponentowi. Metoda stosowana od
    > początku II PRL prze organ Michnika. Ale także mniejszych propagandystów.

    Faktycznie GW to twórczo rozwinęła niszcząc każdego, kto miał zdanie
    inne niż Balcerowicz, a że w tamtym czasie GW miało jeszcze pewien
    prestiż to siła niszcząca była duża. Obecnie oplucie przez GW nie ma
    już takiej siły, bo IMHO ulokowała się na poziomie brukowców.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2010-07-03 12:27:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-02 21:57, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi, klamcy
    > i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.

    A dlaczego on ma Maria (czyli zdrobniale Marysia) na drugie imię?

    --
    animka