  • 11. Data: 2010-07-05 08:58:13
    Temat: Re: I co Ty na to Lesiu
    Od: mi <m...@o...pl>

    Liwiusz wrote:
    > Wręcz przeciwnie. Zgadzam się z poglądem Korwina-Mikke, że PIS będzie
    > teraz wyciągać każdy brud PO (a w PO jako w partii aferałów jest ich
    > dużo), PO i tak żadnych reform nie przeprowadzi, i za rok wygrana PIS
    > murowana. Obym się mylił.

    Jakie to ma znaczenie? Polska została w pełni zwasalizowana a PO
    zachowuje się jawnie jak agentura*. Do następnych planowych wyborów PO
    będzie mogła kręcić ustawy jakie chce.

    Mamy powtórkę z XVIII i XIX wieku. I tak jak wtedy na początku też mamy
    fasadową państwowość i zapewnienia jak to zaborca się nami zaopiekuje,
    bo sami nie jesteśmy w stanie. Niech no tylko pojawi się ponownie jakiś
    bunt młodych naiwnych to pewnie zniesione będziemy mieli i tę namiastkę
    suwerenności.

    Fakt, że to tendencja ogólnoeuropejska i ujażmione zostało też wiele
    innych narodów jakoś mnie nie pociesza.

    mi
    *) W nosie mam czy są rzeczywistą agenturą czy tylko w swojej głupocie
    tak się zachowują. Jedno gorsze od drugiego.

  • 12. Data: 2010-07-05 10:07:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mi napisa?(a):

    > Fakt, że to tendencja ogólnoeuropejska i ujażmione zostało też wiele
    > innych narodów jakoś mnie nie pociesza.

    Ciekawe ile krwii trzeba jeszcze przelac zeby do wszystkich dotarlo, ze
    w zasadzie nie ma innego wyjscia, na dluzsza mete, niz planetarny
    zarzad calym tym padolem?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie wida

  • 13. Data: 2010-07-05 10:08:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    januszek pisze:
    > Ciekawe ile krwii trzeba jeszcze przelac zeby do wszystkich dotarlo, ze
    > w zasadzie nie ma innego wyjscia, na dluzsza mete, niz planetarny
    > zarzad calym tym padolem?

    Nigdy takiego nie będzie.
    Pytanie ile czasu musi upłynąć by ludzie przestali wierzyć w to, że coś
    mogą i uświadomili sobie, że żyją tylko po to by Władza ich doiła.
    Obojętnie jaka.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 14. Data: 2010-07-05 10:42:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a teraz?

    Co teraz?
    Teraz to Miro i Rychu wreszcie odetchneli z ulga.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2010-07-05 10:45:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zrozumcie wreszcie, że PO i PIS NICZYM poza retoryką się nie różnią,
    > a rzekoma wojna między nimi to jest tylko teatrzyk dla publiki.

    Moze sie nie roznia, ale Kaczynski jest wizjonerem chcacym *naprawde* silnej
    Polski - to nic, ze mu sie to nie uda, ale on naprawde uwaza, ze ma misje i
    tylko on moze ja wypelnic.
    Komorowski to tylko marionetka, bez wlasnego zdania, cytujaca frazesy ze
    sciagi ukrytej w rekawie i czekajac na nastepne pociagniecia sznurkami.
    PO i PiS to inna sprawa - w wyborach prezydencjich glosuje sie na osobe, nie
    na partie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2010-07-05 11:02:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    > Moze sie nie roznia, ale Kaczynski jest wizjonerem chcacym *naprawde* silnej
    > Polski - to nic, ze mu sie to nie uda, ale on naprawde uwaza, ze ma misje i
    > tylko on moze ja wypelnic.

    Hmm, być może faktycznie takie ma chęci - problem w tym, że metody,
    jakie nam pokazał, działały odwrotnie. Polska zamiast stawać się silna
    szła wtedy w odwrotnym kierunku.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie wida

  • 17. Data: 2010-07-05 13:55:33
    Od: mi <m...@o...pl>

    januszek wrote:
    > Hmm, być może faktycznie takie ma chęci - problem w tym, że metody,
    > jakie nam pokazał, działały odwrotnie. Polska zamiast stawać się silna
    > szła wtedy w odwrotnym kierunku.

    Masz na myśli te niby wpadki, które prokurowały i serwowały media
    korporacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem pewnej spółki z Czerskiej?
    Które to media jednocześnie ładnie zamiatały każdą kompromitację Bronka?

    Gratuluję samodzielności w myśleniu.

    mi

  • 18. Data: 2010-07-05 15:03:47
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Obojętnie jaka.

    dla mnie BK to prawdziwy Mąż Stanu i wielki patriota (siedział w wiezienu)

    jk

  • 19. Data: 2010-07-05 15:19:41
    Od: mi <m...@o...pl>

    Negro wrote:

    > dla mnie BK to prawdziwy Mąż Stanu i wielki patriota (siedział w wiezienu)

    Towarzysze Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili czy Adolf Hitler także
    siedzieli w więzieniu. A także byli nazywani mężami stanu oraz
    patriotami. I nie tylko, w zachwytach rozpływały się miliony. Więc
    przykro mi, aleś nie udowodnił nic prócz umiejętności myślenia szablonami.

    Towarzysze Gomułka czy Jagoda nawet mieli okazję siedzieć dzięki
    reżimowi, który współtworzyli.

    mi

  • 20. Data: 2010-07-05 15:46:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > dla mnie BK to prawdziwy Mąż Stanu i wielki patriota (siedział w wiezienu)

    No to i w tym watku (a nawet i subwatku) mamy jakichs patrioow - a juz na
    pewno jednego :)

    Pozdrawiam
    SDD