  • Data: 2004-03-25 10:00:50
    Temat: Hipoteka - składanie wniosku
    Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów!
    Nie moge sie dodzwonić do ksiąg wieczystych (Kraków- Podgórze), więc może
    ktoś z szanownych grupowiczów mi pomoże. Nie chcę na darmo pakować sie na
    pół dnia w korki.
    Sprawa wyglada tak: składamy z żoną wniosek o wpis hipoteki zwykłej i
    kaucyjnej (pod kredyt) na naszym nowo wybudowanym mieszkaniu. Akt notarialny
    juz wpłynął do sądu, a my korzystając z możliwości jakie daje prawo bankowe
    sami składamy wniosek wraz z oświadczeniem banku. I teraz pytanie:
    1.Czy do dziennika podawczego muszą iść wszyscy wnioskodawcy, czy wystarczy
    jeden, a reszta sie tylko podpisuje na wniosku?
    2. Ile kosztuje opłata na taki wniosek

    Pozdrawiam
    piotrek