  • 1. Data: 2003-03-12 20:19:20
    Temat: Gwarancja - pomocy
    Od: "NoName" <N...@n...pl>

    Witam,
    Czy istnieje mozliwosc gwarancyjnej wymiany sprzetu po uplywie rocznej gwarancji?
    Kiedys slyszalem, ze gwarancje przedluza sie
    jeszcze o jakis miesiac czy dwa w ramach rekojmy(?)

    Wlasnie zepsula mi sie karta graficzna i potrzebuje szybko jakiegos rozwiazania :(

    --
    Pozdrowienia
    MiHaU

  • 2. Data: 2003-03-12 23:27:52
    Temat: Re: Gwarancja - pomocy
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b4o51s$1be$1@atlantis.news.tpi.pl>, NoName wrote:
    > Czy istnieje mozliwosc gwarancyjnej wymiany sprzetu po uplywie rocznej gwarancji?
    Kiedys slyszalem, ze gwarancje przedluza sie
    > jeszcze o jakis miesiac czy dwa w ramach rekojmy(?)

    Nie. Rękojmia pogwarancyjna dawno już nie istnieje.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-03-14 09:31:05
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "NoName" <N...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze o jakis miesiac czy dwa w ramach rekojmy(?)
    >
    > Wlasnie zepsula mi sie karta graficzna i potrzebuje szybko jakiegos

    Najrosciej kupic nowa.

    Boguslaw