eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a nieuczciwy sprzedawca ?Gwarancja, a nieuczciwy sprzedawca ?
  • Data: 2009-01-06 07:53:23
    Temat: Gwarancja, a nieuczciwy sprzedawca ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Kupiłem na początku grudnia płytę główną do PC.
    Płyta nowa w wersji OEM (czyli bez żadnych dodatków).
    W domu okazało się, że coś jest najprawdopodobniej
    uwalone z kontrolerem dysków, z tym, że chciałem
    jeszcze przetestować z kilkoma dyskami/taśmami/zasilaczami.
    Wiec płyta trafiła do sklepu dopiero wczoraj.

    Niestety mam takie wrażenie, że sklep/komis to banda cwaniaków
    (coś a la komis komórek prowadzony przez dresów).
    Każda moja uwaga kwitowana była głupim uśmieszkiem, gdy
    poprosiłem o potwierdzenie oddania płyty do serwisu spojrzeli
    na mnie jak na idiotę. Byli wręcz pewni, że płyta jest OK i
    "zagrozili", że jeśli będzie u nich działać to zapłacę 20 zł
    za "serwis". Tylko, że oni takich płyt mają cały karton i
    wystarczy, że podłożą inną i będą chcieli kasę za
    niepotrzebny serwis albo - co gorsze - będą mi wmawiali, że
    jest sprawna. A wiem, że jest z nią coś nie tak - bo w serwisie
    siedzę pewnie dłużej niż oni.

    Jak mogę się bronić od strony prawnej przed takimi praktykami ?
    Ewentualnie jak im narobić kłopotów jeśli będę pewny, że zostałem oszukany ?

    Wiem, że to dziwne pytanie ale niesamowicie nie lubię cwaniaków i
    oszustów - a po tym co zaobserwowałem w sklepie to są ludzie,
    którzy chcą maksymalnie naciągnąć innych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1