  • 21. Data: 2011-01-29 14:04:05
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 23:16:42 +0100, Janek Wlodak napisał(a):

    > Ale o czym ta gadka, za to co zrobiłeś, naprawdę powinien ci obić mordę

    A to nie wolno wciskać już hamulca? Policjant powinien zachowywać
    bezpieczną odległość zdaje się.
    --
    marcin

  • 22. Data: 2011-01-29 14:16:10
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-29 15:04, zly pisze:

    > A to nie wolno wciskać już hamulca? Policjant powinien zachowywać
    > bezpieczną odległość zdaje się.

    Jak wjeżdżasz komuś 5 cm przed maskę to nie wielkie są szanse na
    zachowanie bezpiecznej odległości.

  • 23. Data: 2011-01-29 14:34:15
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > Na czym polegało to wymuszenie pierwszeństwa (w cywilu ;-)?
    > Wyjechał na pas, którym wyprzedzałeś i zajechał Ci drogę?

    Dokladnie, wyprzedzalem go a ona nagle wyjechal bez upewnienia
    sie czy jest taka mozliwosc

  • 24. Data: 2011-01-29 14:35:05
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    > a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec
    >
    > a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
    > podczas wyprzedzania
    >
    > Czyli on przez "nieuwagę "leciutko" zajechał ci drogę (leciutko, bo jednak
    > dałeś radę go wyprzedzić), a ty celowo "leciutko", po wyprzedzeniu
    > zahamowałeś. Burak z ciebie niezły.

    nie zajechal leciutko bylem zmuszonowy do gwaltownego hamowania i powrotu na
    wlasciwy pas

  • 25. Data: 2011-01-29 14:35:54
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda że nie obił ci mordy a telefonu nie wypierdolił do rynsztoka.
    > Nauczył byś się może jeździć samochodem.

    najpier to niech on sie nauczy patrzec w lusterka
    zanim nie spowoduje wiekszego zagrozenia

    dal znakomity przyklad jako policjant

  • 26. Data: 2011-01-29 15:35:53
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ponieważ Twój post wzbudził lekką sensację, to miałbym prośbę: mógłbyś to
    > zdarzenie opisać od początku do końca?

    Czyś ty chłopie ocipiał? Naprawdę chcesz, żeby on tu coś opisywał? Przecież
    niedobrze się robi po przeczytania jednego zdania jego wypocin.

  • 27. Data: 2011-01-29 17:49:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janek Wlodak" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Czyś ty chłopie ocipiał? Naprawdę chcesz, żeby on tu coś opisywał?
    > Przecież niedobrze się robi po przeczytania jednego zdania jego wypocin.

    Wsadź do KF i nie czytaj. Przecież nie ma obowiązku. Kilka osób w tym wątku
    dyskutuje, a nikt tak naparwdę nie zapytał, jak to zdarzenie wyglądało.

  • 28. Data: 2011-01-29 17:56:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 15:16:10 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Jak wjeżdżasz komuś 5 cm przed maskę

    Ale to się nazywa zajechaniem drogi. Nie doczytałem, że autor to właśnie
    uczynił. Wg niego wyprzedził. Chociaż w sumie ciężko dojść, bo tak mało po
    polskiemu napisane.

    --
    marcin

  • 29. Data: 2011-01-29 19:20:10
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    > wlasciwy pas
    Jakim jechałeś samochodem ?
    Pozdrawiam ZiPi

  • 30. Data: 2011-01-29 19:36:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
    > podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania
    >
    > Spowodował zagrożenie, prawie doprowadzajac do kolizji
    > w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta
    >
    > wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
    > ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
    > ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal
    >
    > a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec
    >
    > a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
    > podczas wyprzedzania
    >
    > filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

    Przede wszystkim napisalibyśmy prawdę i przestali pisać bajki na grupie
    dyskusyjnej :)
    Teraz napisz jak to było naprawdę.
    Opisz jak to wyglądało i w jaki sposób wymusił pierwszeństwo.
    Napisałeś wcześniej, że on Tobie wymusił pierwszeństwo poprzez zajechanie
    drogi. Czyli jak można zrozumieć Ty chciałeś go wyprzedzić, a on zmusił Cię
    do hamowania poprzez zajechanie drogi, po czym Ty go wyprzedziłeś i jak to
    nazwałeś "delikatnie" przed nim przyhamowałeś.
    Wybacz, ale w takie bajki, że to było tylko delikatne przyhamowanie jakoś
    nie wierzę. Wybacz, ale nawet "delikatne" przyhamowywanie zaraz po
    wyprzedzeniu jest niezgodne z PoRD, jak i z kulturą i rozsądkiem.
    Myślę, że po prostu uniosła Cię duma i chciałeś mu dać nauczkę, ale miałeś
    pecha, bo natrafiłeś na gliniarza.