  • 11. Data: 2006-03-13 21:58:51
    Temat: Re: Grozba karalna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    goliat [###g...@p...onet.pl.###] napisał:

    > I wlasnie tak zrobilismy. Ale jak pisalem, boimy sie, ze zacznie tym
    > bardzie sie mscic i nasle na nas jakichs zbirow. Ma wkoncu
    powiazania z
    > agencja towarzyska.

    Na moje rozeznanie, to jakby miał zamiar na Was kogoś nasyłać, to by
    to zrobił. Postaw sie w jego sytuacji. Zbirom musiał by zapłacić.
    Miało by to głębszy sens, gdyby mogło doprowadzić do utrzymania
    lokalu. Ale skoro go zlikwidowano? Jedyne co może zyskać, to trochę
    kłopotów.

  • 12. Data: 2006-03-13 22:07:58
    Od: g...@p...onet.pl

    > Co ma jedno z drugim wspólnego?

    To, ze facet jak napuscilby na nas zbirow i nas pobili, to on sam bylby
    niewinny. To w koncu nie on by nas pobil (zreszta wyglada na slabeusza), no i
    trudno byloby mu udowodnic jakikolwiek w tym udzial.

  • 13. Data: 2006-03-13 22:10:05
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Miało by to głębszy sens, gdyby mogło doprowadzić do utrzymania
    > lokalu. Ale skoro go zlikwidowano? Jedyne co może zyskać, to trochę

    No i satysfakcje z zemsty. To w koncu prymitywny facet.

  • 14. Data: 2006-03-13 22:55:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    goliat [###g...@p...onet.pl.###] napisał:

    > No i satysfakcje z zemsty. To w koncu prymitywny facet.

    Wykluczyć tego nie można, ale na moją znajomość realiów, to mało
    prawdopodobne.

  • 15. Data: 2006-03-14 10:26:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > To, ze facet jak napuscilby na nas zbirow i nas pobili,

    pobili czy pobiliby ?

    P.

  • 16. Data: 2006-03-14 10:46:37
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Pisz po polsku: "z burdelem". Ta nowomowa jest dziwna.

    > Co ma jedno z drugim wspólnego?

    Sama prostytucja nie jest przestępstwem, ale bardzo często burdele mają
    powiązania ze światem przestępczym. To taka odwieczna tradycja.

    pozdrawiam

    Czapla