  • 41. Data: 2019-11-18 21:03:02
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-18 o 14:51, A. Filip pisze:

    > Mecenas oskarżonego/pomówionego nie groził krokami/konsekwencjami prawnymi?
    > Ile lat trwają do prawomocnego wyroku podobne procesy sądowe w wolnej RP3?

    Do us-ranej śmierci.

    > Wierzysz "na słowo" biednemu austriakowi co się przyznał że dał na
    > _jedną_ łapówkę czy pomówionemu/oskarżonemu Kaczyńskiemu?
    > Wierzysz GW 2004 co pisała o pomówieniach Jankowskiego o pedofilię czy
    > GW 2018 oskarżającej od paru lat zmarłego Jankowskiego o pedofilię?

    Nie byłam tam, nie widziałam. Wierzę Sekielskiemu, chociaż filmu nie
    chciałam i nie chcę ogladać. Wierzę Korze Jackowskiej, chociaż ona nie
    wskazała konkretnie winnych.
    Obejrzyj sobie (jak nie widziałeś) na YT teledysk "Zabawa w chowanego".
    Normalnie rozpacz serce człowiekowi rozwala.

    > Prawnie sprawa jak oskarżająca się szybko nie wycofa (IMHO raczej tak
    > nie będzie) będzie się ciągnąć kilka lat. Raczej dłużej niż jedna
    > kadencja Senatu. _Politycznie_ duże znaczenie będzie miało czy zgłoszą
    > się inni/kolejni świadkowie "podobnych praktyk Grodzkiego".
    > Nie zgłoszą się (powiedzmy przez dwa tygodnie) to będzie to wyglądać jak
    > "wyjątek a nie reguła" albo "w większości nieporozumienie" no chyba że w
    > papierach fundacji nie ma żadnego śladu po wpłacie - wtedy stawka rośnie.

    Wszystko będzie chyba "zamiecione pod dywan".

    --
    animka

  • 42. Data: 2019-11-18 22:31:32
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.11.2019 o 14:42, sracz pisze:
    > "Często uderza w Donalda Tuska. Kiedy ten został przewodniczącym Rady
    > Europejskiej, pisze: "Gratuluję Pani Premier. Przynajmniej wiadomo, że Tusk
    > nie jest polskim reprezentantem".

    ano, Dunek negocjował 2 lata intratny stołek w RE, oczywiście twierdził
    publicznie, że do Brukseli się nie wybiera:)

  • 43. Data: 2019-11-18 22:33:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.11.2019 o 11:38, J.F. pisze:
    > Ale widzisz - wiedza gdzie jest chleb posmarowany, i wybory do Senatu
    > udalo sie uzgodnic.

    do PE również się "udało", weszły stare komuszki na garbie
    pełomafii:)))))))))))

  • 44. Data: 2019-11-18 22:36:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.11.2019 o 20:47, Animka pisze:
    > Dobrze, że dołączył do innej partii. No i zamierza koncertować.
    > Jego śpiew nie za bardzo mi się co prawda podoba, ale to co mówi to już
    > "inna broszka".

    ano, po wystąpieniach Cookiesa u Stokrotki okazało się że to bardzo
    tajny agent anty-pis, taka Olczyk z Wprost twierdzi, że poprzednio
    wyborcy Cookiesa w drugiej turze głosowali na Dudę, teraz Cookies
    wskazuje na właściwy wybór:)

    https://www.youtube.com/watch?v=Q8tWkfyfmig

  • 45. Data: 2019-11-18 23:39:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    > W dniu 2019-11-18 o 14:51, A. Filip pisze:
    [...]
    > Wszystko będzie chyba "zamiecione pod dywan".

    Kiedyś w przyszłości jak najbardziej, w krótkiej perspektywie nie sądzę.
    Rozgrywka obu frakcji POPiS o Senat to raczej+ "nie będzie Wersal".
    Prawnicy do rzucania _legalnymi_ "pogróżkami" będą bardzo przydatni :-)

    --
    A. Filip