  • 51. Data: 2018-09-05 07:08:16
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prawo spółdzielcze nie umożliwia zaskarżenia uchwały przez dowolnego
    > członka spóldzielni przed sądem powszechnym?

    Spółdzielcze - nie wiem. Ustawa o własności lokali (wspólnoty) daje ci
    bodajże dwa tygodnie od ogłoszenia w zwyczajowy sposób (czyli na
    przykład w siedzibie wspólnoty;) a i tak uchwała wchodzi w życie i
    obowiązuje do czasu prawomocnego wyroku. Powodzenia;)

    Choć akurat we wspólnocie masz w drugą stronę i musi się zgodzić 100%. W
    spóldzielczym musi być inaczej bo 100% oznacza, że danej uchwały po
    prostu nie da się przegłosować, choćby nie wiem co w niej obiecywali.

    Shrek

  • 52. Data: 2018-09-05 07:10:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jak to się ma do Twojej wypowiedzi "Społeczeństwo polega właśnie na
    > tym, żeby takie rzeczy równoważyć."?

    Nie bardzop rozumiem. Sytuacja w której grodzisz sowje getto a potem
    srasz psem u sąsiadów to raczej jakbyś płacił tylko składki w luxmedzie
    (i oczywiście nie wpuszczał tam "obcych") i na tej podstawie chciałbyś
    się wbić do NFZu.

    Shrek

  • 53. Data: 2018-09-05 08:49:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 06:57, Shrek pisze:

    > Zozumiem. Czyli nie maiłabyś problemy z pogrodzeniem 1/4 dzielnicy tak,
    > żeby ostały się jedynie główne ulice co pół kilometra albo i więcej?

    Mnie naprawdę wystarczają drogi publiczne. Nawet mimo znacznego
    skrócenia drogi, ja nie chciałbym przejeżdżać komuś przez podwórko, np.
    temu właścicielowi działki:
    https://goo.gl/maps/UTXkKng6M5R2
    Dotąd nawet nie wyobrażałem sobie, żeby ktoś normalny mógł tego żądać.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 54. Data: 2018-09-05 09:03:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 września 2018 12:06:47 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tak. Skoro grupa nie daje korzystać z części wspólnych (bo przecież nie
    > dyskutujemy o prywatnych mieszkaniach, tak jak ktoś tutaj demagogicznie
    > lub przez niezrozumienie istoty problemu próbował zagaić),

    Ok prywatne mieszkania to demagogia
    A podwórko przy domu to tez demagogia?
    Przez moje podwórko gdyby przejście zrobić to mieszkańcy okolicznego osiedla do
    Biedronki mieli by z 400 metrów a tak maja z 800 metrów
    Pomijam 200metrów prywatnej drogi przy mojej posesji której udostępnienie tym "którzy
    po prostu chcą tędy przejść idąc do jakiegoś celu" pozwoliłoby na skrócenie drogi

  • 55. Data: 2018-09-05 10:07:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 09:03, Kris pisze:

    > Ok prywatne mieszkania to demagogia
    > A podwórko przy domu to tez demagogia?

    Podwórka przy domu służą do tego, aby korzystali z niego różni ludzie.
    Za młodu nigdy nie chodziłeś na "obce" podwórka?

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2018-09-05 10:53:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 10:07:43 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Podwórka przy domu służą do tego, aby korzystali z niego różni ludzie.

    Za zgodą własciciela
    > Za młodu nigdy nie chodziłeś na "obce" podwórka?

    Chodziłem.
    Ale próbujesz uciec od tematu- skoro mieszkanie wg ciebie to demagogia to jak to jest
    z podwórkiem we własnym domu.
    A może taras przed domem tez powinienem udostępnić bo komuś będzie pasowało tam
    usiąść?

  • 57. Data: 2018-09-05 10:56:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 4 Sep 2018 22:24:51 +0200, Animka napisał(a):

    > Akarm przyjechał ze wsi i starał się jak najszybciej przerobić na
    > warszawiaka. Teraz "wyżej sra niż dupę ma". Może pracuje w jakims banku
    > i dobrze teraz zarabia i mu palma odbija.

    Proszę pana, pewna kwoka
    Traktowała świat z wysoka
    I mówiła z przekonaniem:
    "Grunt to dobre wychowanie!"

    Zaprosiła raz więc gości,
    By nauczyć ich grzeczności.
    Pierwszy osioł wszedł, lecz przy tym
    W progu garnek stłukł kopytem.
    Kwoka wielki krzyk podniosła:
    "Widział kto takiego osła?!"
    Przyszła krowa. Tuż za progiem
    Zbiła szybę lewym rogiem.

    Kwoka gniewna i surowa
    Zawołała: "A to krowa!"
    Przyszła świnia prosto z błota.
    Kwoka złości się i miota:
    "Co też pani tu wyczynia?
    Tak nabłocić! A to świnia!"
    Przyszedł baran. Chciał na grzędzie
    Siąść cichutko w drugim rzędzie,
    Grzęda pękła. Kwoka wściekła
    Coś o łbie baranim rzekła

    I dodała: "Próżne słowa,
    Takich nikt już nie wychowa,
    Trudno... Wszyscy się wynoście!"
    No i poszli sobie goście.

    Czy ta kwoka, proszę pana,
    Była dobrze wychowana?

    Jan Brzechwa

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 58. Data: 2018-09-05 11:51:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 10:53, Kris pisze:

    > Za zgodą własciciela
    >
    > Chodziłem.
    > Ale próbujesz uciec od tematu- skoro mieszkanie wg ciebie to demagogia to jak to
    jest z podwórkiem we własnym domu.

    Jesteś właścicielem domu? Czy może tylko mieszkania w domu, który to dom
    ma ogólnodostępny teren obok do użytku?

    > A może taras przed domem tez powinienem udostępnić bo komuś będzie pasowało tam
    usiąść?

    Trudno dyskutować z kimś, kto nie widzi różnicy pomiędzy tarasem
    należącym do jednej osoby, a podwórkiem należącym do 100 osób, a
    używanym przez 1000.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2018-09-05 12:18:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy to ten wiersz o wzajemnym traktowaniu przez siebie napływowych Żydów i narodów
    rdzennych?

    -----

  • 60. Data: 2018-09-05 12:40:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 Sep 2018 12:18:46 +0200, ń napisał(a):

    > Czy to ten wiersz o wzajemnym traktowaniu przez siebie napływowych Żydów i narodów
    rdzennych?

    Skąd to przypuszczenie?

    --
    uzdrawiam