  • 1. Data: 2006-05-09 17:36:16
    Temat: Grafficiarze i inni małoletni przestępcy...
    Od: "KRW" <k...@o...pl>

    Teraz w telewizji w dzienniku była informacja o tym, że w Toruniu policja
    wyznacza nagrody (sprzęt RTV lub nagrody pienieżne - kilkaset złotych) za
    złapanie przestępców demolujących budynki, bloki mieszkaniowe, przystanki,
    środki transportu miejskiego itp. - tzw. graficiarzy malujących sprayem /
    farbami, etc. swoje "dzieła" :) (tzw. Grafitti)! WRESZCIE !!!!
    To doskonały pomysł !!! Dlaczego wcześniej na to nie wpadli, tylko teraz ?!
    Tych młodych przestępców powinni wyłapać bo robią olbrzymie szkody. Usnięcie
    szkód, odmalowanie kosztuje nas właścicieli / lokatorów / mieszkańców tych
    budynków i użytkowników środków transportu olbrzymie pieniądze !
    Wydaje mi się że powinni pomyśleć o trochę większych nagrodach (rzędu 2-3 tys.
    zł) złapanie takiego przestępcy (graficiarza) i nałożyć karę na każdego
    przyłapanego graficiarza - powiedzmy w wysokości 10, 15 czy 20 tys. złotych.
    Wtedy dopiero wandale się nauczą ! Wtedy będzie szansa że gówniarstwo nie
    będzie niszczyć naszych bloków, budynków, itd. !
    Miejmy nadzieję, że inne miasta pójdą w tym kierunku i że wyłapią tych
    małoletnich przestępców !

    Pozdro. Kamil.

  • 2. Data: 2006-05-09 18:47:37
    Temat: Re: Grafficiarze i inni małoletni przestępcy...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KRW napisał(a):
> [...]
    > będzie niszczyć naszych bloków, budynków, itd. !
    > Miejmy nadzieję, że inne miasta pójdą w tym kierunku i że wyłapią tych

    pomusl na pierwszy rzut oka fajny problem pojawi sie kiedy zaczna lapac
    wiecej niz trzeba jezlei rozumiesz co mam na mysli ..

    co do tych kar 10, 20 tys. niby z czego mieliby zaplacic? Poplenic
    kolejne przestepstwo ? Zmusic do odmalowani ana wlansy koszt tak, ale
    bez przesady ..

    P.