  • Data: 2004-09-28 14:17:44
    Temat: Gra na skrzypcach w budynku mieszkalnym
    Od: Beatrix <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Syn sąsiadki chodzi do szkoły muzycznej. Czy gra na instrumentach
    muzycznych (SKRZYPCE, PIANIONO) w budynku mieszkalnym jest zgodna z
    zasadami współżycia społecznego?? Ściany budynku są b.akustyczne i
    dźwięk instrumentów uniemożliwia mi odpoczynek po pracy,oglądanie TV czy
    słuchanie własnej muzyki. Często treningi zaczynają się w sobotę o godz
    7.00 (wszystko zgodnie z zasadami ciszy nocnej) Czy są jakieś
    uregulowania prawne czy pozostaje mi ostateczność a mianowicie sprzedaż
    mieszkania? Proszę o pomoc!!!!

    Pozdrawiam
    Beata