  • 11. Data: 2005-06-29 15:20:04
    Temat: Re: Goldstein za Stolzmana
    Od: bur <m...@n...com>

    badzio wrote:
    > Nie karmy trolla
    > Poszlo do abuse... mam nadzieje ze hotmail zareaguje odpowiednio

    A pochwal sie panie Kijewski przed nami swoim angielskim. Bo mnie
    ciekawi naruszenie ktore poprawki do amerykanskiej konstytucji
    zarzuciles :-P

    A pozniej opowiadaja Polish jokes, bo ciezko obrazeni durnie wysylaja
    skargi na gownianie rzaczy.

  • 12. Data: 2005-06-29 15:25:36
    Od: bur <m...@n...com>

    Gazeta wrote:

    > Alez my wierzymy, tylko gowno nas obchodzi ze ktos kiedys zmienil sobie
    > nazwisko.

    Ciebie moze tak, innych nie. Ja uwazam ze taki urzednik jednak nie
    powinien wstydzic sie chlubnego rodowodu :-P

  • 13. Data: 2005-06-29 16:43:12
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki"

    > Czy naprawdę musisz wyciągać z szamba to grupowe g...o?

    jakie grupowe
    on tu tylko gościnnie jak na innych 125 grupach

    macso

  • 14. Data: 2005-06-29 16:43:54
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Uzytkownik "bur" <m...@n...com> napisal w wiadomosci
    > badzio wrote:

    > A pozniej opowiadaja Polish jokes, bo ciezko obrazeni durnie wysylaja skargi
    > na gownianie rzaczy.

    Gówniane posty sle sie na gówniane grupy. A to jest grupa poswiecona tematyce
    okoloprawnej.
    To, ze ktos ma nasrane we lbie i chce sie tym chwalic ma bardzo luzny zwiazek z
    prawem.

    Leszek

  • 15. Data: 2005-07-01 12:38:17
    Od: for <g...@h...com>

    Leszek wrote:

> [...]
    > tematyce okoloprawnej.
    > To, ze ktos ma nasrane we lbie i chce sie tym chwalic ma bardzo luzny

    Nawet jezeli ma LUZNY to dalej jednak ma. A nawet jezeli watek zejdzie
    na bok, to co z tego. A nawet jezeli autor jest glupi. To co? Wszyscy
    maja tanczyc jak im Lawa zagra?