  • 1. Data: 2002-09-03 09:28:38
    Temat: Godlo Polski - gdzie znajde informacje?
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie - czy i w ktorym Dzienniku Ustaw (ew. gdzie indziej) znajde
    informacje dot. godla Polski. Tzn. wszystko o formacie, wymiarach, kolorach,
    rozmieszczeniu itp. rzeczach.

    pzdr

    jacek
    warszafka

  • 2. Data: 2002-09-03 16:22:55
    Temat: Re: Godlo Polski - gdzie znajde informacje?
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie - czy i w ktorym Dzienniku Ustaw (ew. gdzie indziej) znajde
    > informacje dot. godla Polski. Tzn. wszystko o formacie, wymiarach,
    kolorach,
    > rozmieszczeniu itp. rzeczach.

    Dz.U. 1990 nr 10 poz. 60
    Ustawa z dnia 9 lutego 1990 r. o zmianie przepisów o godle, barwach i hymnie
    Rzeczypospolitej Polskiej

    tekst znajdziesz na www.sejm.gov.pl

    Dominik Jan Domin