  • Data: 2005-02-25 23:11:23
    Temat: Gluche telefony - jak rozwiazac sprawe
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przepraszam ze daje pytanie tutaj a nie na telefonia.gsm ale tam udzielli mi
    porad z telefonem a chcialem sie dowiedziec jakby to wygladalo prawnie;
    moja dziewczyna ma telefon na fimre; dostaje gluche telefony; czasem nie
    odbiera wcale a czasem czai sie aby tego kogos skasowac; gdy juz odbierze
    ten ktos sie rozlacza; dzowni z numeru zastrzezonego wiec nie wchodzi w gre
    oddzwonienie
    idea umywa recetwierdzac ze nic a to nie obchodzi i jedyne wyjscie to
    zglosic do organow scigania;

    czy ma to sens? jak jest procedura; zglaszac na policje czy do sadu? czy
    sprawe rozpatrza i czy za to cos zaplace?
    pomozcie