  • 11. Data: 2008-10-08 11:51:57
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać dzikie psy?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    karol.ser wrote:

    > Dlatego że mam w sercu szacunek dla życia mam być trolllem?
    > A jak bym strzelał jak tkz myśliwi to byłby prawdziwym menem?

    To nie jesz miesa i nie zabijasz komarow ani wirusow ktore moga cie atakowac
    tez?

    Taki kundel zdziczaly nie ma respektu przed czlowiekiem to do piachu, piesek
    grzeczny juz z niego nie bedzie a w dodatku moze roznosic wscieklizne i koniec
    z mojej strony pisania na ten temat.

    Zdziczale stada psow to zagrozenie.

  • 12. Data: 2008-10-08 12:27:15
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "karol.ser" <> napisał w wiadomości news:.pl...

    > Większym zagrożeniem śą tkz psy pańskie, które rzucajo się na ludzi a
    > pownini byc na smyczy i w kagańcach.
    > Psy dzikie powinne być chronione jako częśc dziekiej przyrody

    znalazł się znawca...
    jedyny dziki pies to dingo w Australii,
    reszta to psy zdziczałe, które mogą stanowić zagrożenie
    a już z pewnością polujące na zwierzynę faktycznie dziko żyjącą
    np. sarny

    --
    Tadeusz

  • 13. Data: 2008-10-08 13:59:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 październik 2008 11:28
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gchug2$2ak$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ekologu, a weź mi wytłumacz, po kiego grzyba wilki w mieście?

    Żeby miejskie czerwone kapturki[1] miały z kim rozmawiać.

    [1] http://www.czerwony-kapturek.pl/

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-10-08 16:00:37
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Oct 2008 11:15:57 +0200, karol.ser napisał(a):

    > Dlatego że mam w sercu szacunek dla życia mam być trolllem?

    Jeżeli nie piszesz tego żeby podpuszczać (co się często zdarza na tej
    grupie) to nie jesteś trolem. Po prostu mało wiesz o życiu (mam dziś dobry
    dzień więc nie będę pisał wprost ;-) ).

    Poza tym to grupa o prawie a nie "etyce"...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2008-10-09 18:11:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gchtog$mjl$1@news.onet.pl karol.ser
    <k...@w...pl> pisze:

    > Dlatego że mam w sercu szacunek dla życia mam być trolllem?
    > A jak bym strzelał jak tkz myśliwi to byłby prawdziwym menem?
    Albo trollujesz, albo sam sobą deprecjonujesz słuszne skądinąd podejście.

    --
    Jotte