  • 1. Data: 2008-04-21 09:56:28
    Temat: Gdzie otrzymam odpis ?
    Od: "Grzegorz Tawryk" <g...@n...org>

    Witajcie!

    W grudniu 1988 roku decyzją Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy (wydział II
    cywilny przy ulicy Solidarności) zostałem spadkobiercą nieruchomości.
    Niestety nie dysponuję oryginałem postanowienia a jest mi pilnie potrzebny
    (sprzedaję nieruchomość). I pytanie - w którym sądzie o to prosić? Długo się
    czeka na odpis?

    pozdrawiam,

    Grzegorz Tawryk

  • 2. Data: 2008-04-21 19:28:30
    Temat: Re: Gdzie otrzymam odpis ?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Grzegorz Tawryk pisze:
> [...]
    > Niestety nie dysponuję oryginałem postanowienia a jest mi pilnie potrzebny
    > (sprzedaję nieruchomość). I pytanie - w którym sądzie o to prosić?

    a dla jakiej dzielnicy był to sąd (gdzie mieszkał spadkodawca)?

    > Długo się czeka na odpis?

    zależy gdzie są akta sprawy

    KG

  • 3. Data: 2008-04-22 10:25:28
    Od: "Grzegorz Tawryk" <g...@n...org>

    > a dla jakiej dzielnicy był to sąd (gdzie mieszkał spadkodawca)?

    Spadkodawca - śródmieście (sąd o ile pamiętam był na Solidarności)
    II wydział cywilny nie istnieje stąd moje pytanie :-/

  • 4. Data: 2008-04-22 21:28:22
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Grzegorz Tawryk pisze:
    > Spadkodawca - śródmieście (sąd o ile pamiętam był na Solidarności)
    > II wydział cywilny nie istnieje stąd moje pytanie :-/

    spróbuj w sądzie rejonowym dla warszawy śródmieścia

    KG