  • 11. Data: 2004-05-05 07:03:17
    Temat: Re: GaduGadu
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Wilq 4 maja 2004, 21:17:07, szrajbnął:
    >> Albo udostepniales w p2p pliki z gg...
    > :):):):):):):) to nie dc++ :] ludzie

    A skad ja mam wiedziec ze poszkodowany nie zrobil najwiekszej glupoty
    zycia i "bo mu sie nie chcialo kombinowac" udostepnil caly dysk,
    wszystkie partycje nie rozdrabniajac sie na katalogi?

    Majac jakis tam gg_password.dat, czy cos w tym stylu, mozna w pol
    sekundy specjalnym Password Readerem odczytac haslo, numer itp. wiec
    ja bym sie na twoim miejscu tak nie smial :)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl