  • 1. Data: 2004-05-02 20:46:55
    Temat: GaduGadu
    Od: "Wilq" <w...@o...pl>

    Witam.

    Czy ktos moglby mi wyjasnic pare spraw zwiazanych z regulaminem GG.

    http://www.gadu-gadu.pl/regulamin.htm

    Chodzi mianowicie o numery gg. Spotkalem sie ostatnio z przypadkami
    kradziezy mojego numeru gg oraz znajomych i mam pytanie jakie sa tego
    konsekwencje, i czy cos moge zarzucic takiej osobie.

    Bo w regulaminie nicnie ma na ten temat, a numery sa za darmo i za nie sie
    nie placi.

    Bylbym wdzieczny za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-05-03 09:04:15
    Temat: Re: GaduGadu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : Czy ktos moglby mi wyjasnic pare spraw zwiazanych z regulaminem GG.
    :
    : http://www.gadu-gadu.pl/regulamin.htm
    :
    : Chodzi mianowicie o numery gg. Spotkalem sie ostatnio z przypadkami
    : kradziezy mojego numeru gg oraz znajomych
    ~~~~~~~
    tutaj raczej Rutkowski by sie przydal :)

    : i mam pytanie jakie sa tego
    : konsekwencje, i czy cos moge zarzucic takiej osobie.

    Porwanie :-)

    :
    : Bo w regulaminie nicnie ma na ten temat, a numery sa za darmo i za nie sie
    : nie placi.

    a czy jest notka ze nie wolno pobierac oplaty za numery?

    P.

  • 3. Data: 2004-05-03 10:08:14
    Od: "Mario" <c...@s...net>

    Użytkownik "Wilq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kradziezy mojego numeru gg oraz znajomych i mam pytanie jakie sa tego
    > konsekwencje, i czy cos moge zarzucic takiej osobie.
    (ciach)

    wg. mnie można rozważać art. 267 lub 268 kk

    Mario

  • 4. Data: 2004-05-04 07:34:29
    Od: "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Chodzi mianowicie o numery gg. Spotkalem sie ostatnio z przypadkami
    > kradziezy mojego numeru gg

    to jakies nagminne juz jest..... kuzynowi ukradli pieciocyfrowy a mi
    niespelna tydzien temu szesciocyfrowy...... a mialem go 4 lata :(

    --
    - - - - - - - - - - - - - -
    <<<<<< Pozdrawiam >>>>>>>

  • 5. Data: 2004-05-04 07:55:46
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c77gtr$5a8$1@news.onet.pl...

    > to jakies nagminne juz jest..... kuzynowi ukradli pieciocyfrowy a mi
    > niespelna tydzien temu szesciocyfrowy...... a mialem go 4 lata :(

    Skąd znali hasło?

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-05-04 08:42:10
    Od: "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd znali hasło?

    jest spec soft do tego, jakis skaner, nic nei wiem dokaldnie......

    --
    - - - - - - - - - - - - - -
    <<<<<< Pozdrawiam >>>>>>>

  • 7. Data: 2004-05-04 18:33:45
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Maciej 4 maja 2004, 10:42:10, szrajbnął:

    Albo udostepniales w p2p pliki z gg...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 8. Data: 2004-05-04 19:17:07
    Od: "Wilq" <w...@o...pl>

    > Albo udostepniales w p2p pliki z gg...

    :):):):):):):) to nie dc++ :] ludzie

  • 9. Data: 2004-05-04 19:18:09
    Od: "Wilq" <w...@o...pl>

    > to jakies nagminne juz jest..... kuzynowi ukradli pieciocyfrowy a mi
    > niespelna tydzien temu szesciocyfrowy...... a mialem go 4 lata :(

    Hmmm... popatrzylem na inne posty i calkiem pomocne przewaznie odpowiedzi a
    tutaj co ? Moglibyscie pomoc? Prosilem o inof dokladniejsze jak sie ktos zna
    na temat tego ich regulaminu

    P.s. sorki jezeli zle odpowiadam na posta

  • 10. Data: 2004-05-04 19:59:39
    Od: g...@s...tpi.pl

    "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl> wrote:

    > jest spec soft do tego, jakis skaner, nic nei wiem dokaldnie......

    Nie wiesz, a siejesz dezinformację.

    Po pewnej ilości prób podania nieprawidłowego hasła serwery Gadu-Gadu
    blokują na pewien czas możliwość logowania się na dany numer. Większość
    kradzieży numerów Gadu-Gadu to po prostu wykradnięcie (czy to wirusem,
    czy nakłonieniem użytkownika) pliku konfiguracyjnego konta, w którym
    to hasło jest zapisane.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl