  • 21. Data: 2007-10-10 20:32:19
    Temat: Re: GPL, interpretacja
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> writes:

    [...]

    > A AGPL to co?

    Affero GPL -- GPL z dodaną klauzulą na temat udostępniania kodu
    źródłowego programu w przypadku udostępnienia programu via HTTP.

  • 22. Data: 2007-10-11 13:17:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 10 października 2007 20:28
    (autor Bartosz Feński aka fEnIo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@k...fenia.pl>):

    > No ale to zupełnie inna sytuacja.

    No. Łatwiejsza do wykrycia. Choć jak ktoś programuje to się lepiej zna znów
    i wie z jakich bibliotek korzysta.

    > No ale masz LGPL, więc problemu nie ma.

    No OK. Grupa dyskusyjna to DYSKUSYJNA więc omówiłem różne przypadki. GCCowe
    są na LGPLu, ale już obce niekoniecznie.

    > No nie bardzo. Można tworzyć komercyjne kompilaty z wykorzystaniem GCC.

    O ile są niezarażające biblioteki. Przecież to napisałem.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl