  • 1. Data: 2006-02-28 23:09:51
    Temat: GIODO i baza Userów
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    Witam!

    Mam dz. gosp. polegającą na dostarczaniu internetu, prowadzę sobie
    rozliczenia za pomocą wpisów do bazy MySQL i panelu w php, w tej chwili
    baza płatników składa sie z ok. 40 osób fizycznych. Czy tą bazę muszę
    zarejestrować w GIODO? Jeśli tak, poproszę o wskazanie przepisu, który
    mam umieścić w zgłoszeniu do GIODO.

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info p...@w...pl a...@o...pl

  • 2. Data: 2006-03-01 00:45:48
    Temat: Re: GIODO i baza Userów
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 01 Mar 2006 00:09:51 +0100, TBL aka TLZ napisał(a):

    > Mam dz. gosp. polegającą na dostarczaniu internetu, (...)

    Poczytaj sobie: http://www.giodo.gov.pl/
    Wszystko jest przystępnie wytłumaczone.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-03-01 10:26:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik TBL aka TLZ napisał:

> [...]
    > baza płatników składa sie z ok. 40 osób fizycznych. Czy tą bazę muszę
    > zarejestrować w GIODO? Jeśli tak, poproszę o wskazanie przepisu, który

    nie, natomiast i nierozsądkiem i łamaniem ustawy może być umieszczenie
    takiej bazy na ogólnodostępnyum serwerze.

    M.