  • 1. Data: 2002-03-23 20:53:12
    Temat: Fw: nieuczciwy wspolnki
    Od: z...@p...onet.pl (Zagiel)

    Pragnę żebyście coś poradzili na mój problem.
    Wraz z kolegą jesteśmy właścicielami sp. z oo. Zauważyłem że wspólnik bierze
    pieniądze z kasy i przeznacza je na prywatne cele.
    Sumy nie są bagatelne i nieznając przyszłych zysków mogą zagrozić istnieniu
    firmy oraz spłacie zobowiązań z tytułu podatków należnych
    Czy jest możliwość prawnie zabronienia tego procederu i wypłacenia dywidendy
    na koniec roku po uiszczeniu wszystkich podatków; oraz aby ta kwota pobrana
    przez wspólnika nie była uważana za zaliczkę na poczet dywidendy.
    Proszę o pomoc
    Żagiel

    mówiły jaskółki że do dupy są spółki

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]