  • 1. Data: 2002-03-23 20:41:58
    Temat: Clo
    Od: <z...@t...pl>

    Moze wie ktos, jak to jest z przewozem aparatu fotograficznego przez granice.
    Wyczytalem ze moge przewiezc jeden. Kupilem w niemczech aparat, nowy za 800&#8364; i
    chce go wwiezc do polski i nie chce zaplacic cla, ani polskiego podatku VAT, a
    chcialbym odebrac niemiecki VAT. Czy jest to mozliwe legalnie. Tzn odbieram VAT
    niemiecki, i kiedy polski celnik chce oclic mi ten nowy aparat, ja mowie ze mam
    prawo wwiezc jeden bez oclenia. Jezeli ktos sie orientuje, w numerkach
    (przepisy) prosze powiedziec czym sie podeprzec, jezeli hest to mozliwe.
    Dziekuje, pozdrawiam.