  • Data: 2005-06-29 08:19:30
    Temat: Fundusz emerytalny?
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    W maju 2003 roku moja żona zaczęła pracę. Tak się złożyło, że nie
    wybrała wtedy żadnego funduszu emerytalnego, potem jakoś o wszystkim się
    zapomniało i tak już zostało. W między czasie było kilka losowań
    funduszy dla takich osób. Z tego co wiem to przed takim losowaniem ZUS
    przysyłał jakąś informację. Również chyba fundusz (jeśli został
    wylosowany) powinien przysłać jakąś informację.
    I teraz mam pytanie: czy możliwe, że do tej pory żona nie zastałą
    wylosowana? A jeśli została wylosowana to gdzie to sprawdzić? A co w
    sytuacji, jeśli np. dziś podpisze umowę z jakimś OFE a okaże się, że
    byłą wylosowana?
    A może jakiś agent oszust sfałszował jej podpis pod umową?

    --
    pozdrawiam
    ____ _ _