  • 11. Data: 2008-02-21 17:02:40
    Temat: Re: Fotoradar i zaświadczenie o niekaralności
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 21 Feb 2008 09:39:37 +0100, szerszen napisał(a):

    > sugerujesz ze policja to instytucja komercyjna ktora musi osiagac zysk? :)
    > ciekawe podejsc
    > choc mam nadzieje ze to byla ironia :)

    Chyba obserwacja. Nie od dzis wiadomo, ze policja woli sie np przyczepic do
    nastolatkow pijacych piwo w parku na lawce, niz interweniowac kiedy kilku
    karkow bije jakiegos faceta.
    --
    marcin

  • 12. Data: 2008-02-21 20:03:31
    Od: "arek - ale inny" <n...@p...pl>

    > Natomiast pamiętaj, ze Fotoradar nie mierzy prędkości w miejscu swojego
    > ustawienia, tylko z reguły jakieś 100-150 metrów wcześniej.
    A o tym to nie pomyślałem. Pewnie tak było, że postawiony za skrzyżowaniem
    radar mierzył prędkość tam gdzie powinien.

    Dzięki!

    Arek

  • 13. Data: 2008-02-21 21:07:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "arek - ale inny" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A o tym to nie pomyślałem. Pewnie tak było, że postawiony za
    > skrzyżowaniem radar mierzył prędkość tam gdzie powinien.

    Za skrzyżowaniem radar z reguły się tak ustawia, by łapały prędkość na
    skrzyżowaniu. Bo tam jest przeważnie najniebezpieczniej.

  • 14. Data: 2008-02-22 07:17:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Chyba obserwacja. Nie od dzis wiadomo, ze policja woli sie np przyczepic do
    > nastolatkow pijacych piwo w parku na lawce, niz interweniowac kiedy kilku
    > karkow bije jakiegos faceta.

    ja wiem ze tak robia, ale twierdzenie ze to jest wlasciwe, zdziebko mija sie z
    prawda