  • 11. Data: 2008-02-29 21:57:59
    Temat: Re: Fotoradar i wypadek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.02.2008 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wierzę, bowiem to jest wykroczenie samo w sobie.

    W Polsce nie widziałem, ale z całą pewnością za granicą są
    takie rejestratory wjechania na czerwonym świetle. Z tym, że to zupełnie
    inna bajka, bo prawdopobieństwo, że coś w ruchu zostanie tu oślepione jest
    praktycznie żadne.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2008-02-29 22:05:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:7obm95-j48.ln1@ziutka.router...

> [...]
    > takie rejestratory wjechania na czerwonym świetle. Z tym, że to zupełnie
    > inna bajka, bo prawdopobieństwo, że coś w ruchu zostanie tu oślepione

    Być może zagraniczne prawo tego nie zabrania. Polskie tak i top odkąd
    pamiętam.

  • 13. Data: 2008-02-29 22:37:58
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Być może zagraniczne prawo tego nie zabrania. Polskie tak i top odkąd
    > pamiętam.

    Wlasnie mam 180 zl do zapłaty za zdjecie mojego auta i mnie w srodku,
    wykonanego przez fotoradar przenośny
    który mi błysnął tak, że nie miałem żadnych wątpliwości że zdjęcie zostało
    zrobione. Było to co prawda wykonane w
    biały dzień.

    Pozdrawiam

    boropi

  • 14. Data: 2008-02-29 23:00:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 Feb 2008 22:33:24 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wierzę, bowiem to jest wykroczenie samo w sobie.

    Nie musisz. Panowie ze straży miejskiej stali z taką skrzynką na trasie z
    Konstancina do Warszawy, tuż za salonem VW. To było w październiku, było
    już szaro. Błyskała lampa, biała, taka jak od aparatu. I co śmieszniejsze,
    mam na to kilku świadków, bo nie jechałem wtedy sam :)

    Co do tego, że nie powinno być żadnej lampy - tak, wiem o tym - czytałem.

    Ale czytałem również niedawno, że w jednym z dużych miast władze chcą
    ustawić skrzynki które mają losowo błyskać taką zwykłą lampą właśnie. Mają
    symulować obecność fotoradaru.

    Poczytaj sobie w internecie - jest kilka for gdzie ludzie piszą dużo o
    fotoradarach - i całkiem sporo tych relacji mówi o błyskającej białej
    lampie. Nie kłamię.

    A jeśli nadal nie wierzysz, że takie coś w ogóle istnieje, to obejrzyj ten
    film:
    http://www.joemonster.org/filmy/7301/Najszybciej-zar
    abiajacy-fotoradar-na-swiecie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2008-03-01 07:07:28
    Od: "Darek." <t...@n...nie.ma>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Gdzie stawiają fotoradary błyskające w świetle widzialnym??

    Wszystkie fotoradary w niemczech, blyskaja tak poteznym czerwonym
    swiatlem, iz przez chwile naprawde nic nie widac. Oczywiscie jesli
    mowimy i blyskaniu w nocy, gdzie oczy nie przyzwyczajone do takiej
    ilosci swiatla :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 16. Data: 2008-03-01 09:29:33
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Nie wierzę, bowiem to jest wykroczenie samo w sobie.

    Twoja wiara jest Twoją sprawą ;-), natomiast ja widziałem to na własne
    (nomem omen) oczy. Środek dnia, prawie centrum Szczecina (ul. Powst.
    Wielkopolskich), błysk flesza białym światłem (nie żadnym czerwonym), 200
    zł, bez punktów :-))).

  • 17. Data: 2008-03-01 09:33:28
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > ..błysk flesza białym światłem (nie żadnym czerwonym),

    Przypomniała mi się jeszcze inna sytuacja. Jakieś 2-3 lata temu dziupla
    błysnęła mi po oczach, mimo iż jechałem dużo wolniej niż przepisy pozwalały
    (skręcałem na tym skrzyżowaniu, róg Szafera i Woj. Polskiego). Ale nazajutrz
    w gazecie przeczytałem że były robione pomiary natężenia ruchu w tym miejscu
    i radar pstrykał po prostu wszystkich :-). I też flesz był w dzień,
    widzialnym białym światłem.

  • 18. Data: 2008-03-01 09:34:58
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Ale czytałem również niedawno, że w jednym z dużych miast władze chcą
    > ustawić skrzynki które mają losowo błyskać taką zwykłą lampą właśnie. Mają
    > symulować obecność fotoradaru.

    Pobobnie jak chcą instalować urządzenia emitujące mikrofale :-). Żeby
    wykrywacze piszczały, a delikwenci zdejmowali nogę z gazu....

  • 19. Data: 2008-03-01 11:19:19
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/75354,21,0,0,1,pokaz.html :)

  • 20. Data: 2008-03-01 13:39:44
    Od: "|<onrad" <k...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierzę, bowiem to jest wykroczenie samo w sobie.

    Przysięgam ze mi błysnął :) Radar strazy miejskiej, maj 2005. Moze wtedy
    nie bylo tego punktu w pord?

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';