  • 41. Data: 2007-01-31 16:00:27
    Temat: Re: Fotografowanie kolei - pytanie prawne (istnieje jakiś zakaz?)
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 12:18:04 +0100, Stanislaw J. Szewczak napisał(a):

    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3886090.htm

    "Z tego powodu Marek Sieczkowski z PKP SA, który wystawia pozwolenia na
    fotografowanie m.in. Dworca Centralnego, uważa, że jego firma ma prawo do
    stanowienia własnych przepisów."
    ROTFL :-)
    To samo miałem w Galerii Krakowskiej (w Krakowie oczywiście) - i podobne
    tłumaczenie - "nasze to se ustalamy regulamin jaki chcemy". Ale
    ostatnio już się mnie nie czepiali... choć może tylko przez przypadek.
    Puśćcie to na grupy foto i zróbcie flash moba ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry