  • 11. Data: 2009-06-02 08:03:51
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i odmowa
    Od: kuba <j...@g...com>

    Mar pisze:
    > WItam,
    >
    > Przyszla fotka z fotoradaru, nie widac kierowcy, czy to prawda ze
    > odmawiajac wskazania kierujacego moim autem grozi mi jedynie 500 PLN bez
    > punktow?

    Moz.na nic nie dostac', ale trzeba umiec';)

    pozdrawiam
    kuba

  • 12. Data: 2009-06-02 08:16:04
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > bzdura i wewnetrzna sprzecznosc.

    na logikę
    punkty dostaje sie za wykroczenia drogowe
    wiec punktów nie powinien dostac

    ale moze miec problemy innego typu
    utrudnianie śledztwa itp.

    wg mnie punktów nie dostanie

    michal

  • 13. Data: 2009-06-02 08:50:45
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > Moz.na nic nie dostac', ale trzeba umiec';)
    >
    > pozdrawiam
    > kuba

    Kiedys bylo u Weiss'a ze czlowiek powiedzial ze prowadzil Ulrich von
    Jungingen albo inny taki i teraz niech sobie go policja szuka.

    - Telemach -

  • 14. Data: 2009-06-02 09:05:29
    Od: K <...@...c>

    mz pisze:
    > Nie, dostaniesz i pkt i mandat i 500 zł za niewskazanie kierującego.
    > Swoją droga przekroczyłes prędkość płac a nie kręć.

    bzdura. mandat tak, punkty nie.

  • 15. Data: 2009-06-02 09:05:41
    Od: K <...@...c>

    Mar pisze:
    > WItam,
    >
    > Przyszla fotka z fotoradaru, nie widac kierowcy, czy to prawda ze
    > odmawiajac wskazania kierujacego moim autem grozi mi jedynie 500 PLN bez
    > punktow?

    o ile przekroczyles predkosc ?

  • 16. Data: 2009-06-02 09:09:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robbo wrote:

    > Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > OK, to jest obowiązek, a teraz pytanie - jaka jest kara za
    > niedopełnienie tego obowiązku, zgodnie z którymś tam paragrafem?

    Kodeks wykroczen
    Art. 97. Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o
    porządku ruchu na drogach publicznych, podlega karze grzywny do 3.000
    złotych albo karze nagany.

  • 17. Data: 2009-06-02 09:10:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Usrobo wrote:

    > na logikę

    logika w prawie?

    > punkty dostaje sie za wykroczenia drogowe
    > wiec punktów nie powinien dostac

    punktow nie dostanie tylko z jednego powodu. Taryfikator za to
    wykroczenie punktow nie przewiduje.

  • 18. Data: 2009-06-02 10:01:09
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Mar pisze:
    > WItam,
    >
    > Przyszla fotka z fotoradaru, nie widac kierowcy, czy to prawda ze
    > odmawiajac wskazania kierujacego moim autem grozi mi jedynie 500 PLN bez
    > punktow?

    za odmowe wniosek do sadu, pozniej jak sad uzna cie za cwaniaka do
    dowali ci kare z tysiaka ...

    gregor

  • 19. Data: 2009-06-02 10:13:46
    Od: kuba <j...@g...com>

    witek pisze:

    > Kodeks wykroczen
    > Art. 97. Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o
    > porządku ruchu na drogach publicznych, podlega karze grzywny do 3.000
    > złotych albo karze nagany.

    Niedawno jakiś sąd rejonowy stwierdził, że to nie jest właściwa norma
    sankcjonująca. Było na Rzepie w internecie. Nie mówię, że to święte, co
    sąd powiedział, ale ja akurat się z tym zgadzam.

    pozdrawiam
    kuba

  • 20. Data: 2009-06-02 10:14:50
    Od: kuba <j...@g...com>

    Telemach pisze:

    > Kiedys bylo u Weiss'a ze czlowiek powiedzial ze prowadzil Ulrich von
    > Jungingen albo inny taki i teraz niech sobie go policja szuka.

    No ja znam inny sposób, śmiem twierdzić, że lepszy ;)

    pozdrawiam
    kuba