  • 1. Data: 2007-06-02 19:56:35
    Temat: Forum
    Od: "Malgorzata Sep" <m...@o...eu>

    Witam serdecznie

    Na forum phpBB, którym administruję, odmówiłam rejestracji pewnemu
    osobnikowi, który wcześniej rozrabiał i którego poprzednie konto usunęłam.
    Osobnik ten przysłał mi maila, w którym grozi, że wpuści mi na forum wirusa
    ("wira"). Czy to jest groźba karalna i czy warto to gdziekolwiek zgłaszać?

    Nie obawiam się, że ten osobnik rzeczywiście coś zrobi, bo to jakiś gówniarz
    z gimnazjum i w ogóle najchętniej to dotarłabym do jego rodziców i z nimi
    sprawę załatwiła, ale na ich identyfikację mam niewielkie szanse. Olać gnoja
    czy gdzieś pisać?

  • 2. Data: 2007-06-02 21:24:06
    Temat: Re: Forum
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Malgorzata Sep" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > gówniarz z gimnazjum i w ogóle najchętniej to dotarłabym do jego rodziców
    > i z nimi sprawę załatwiła, ale na ich identyfikację mam niewielkie

    Dał bym spokój. Jeszcze faktycznie sprowokujesz go do jakiś nieładnych
    zachowań.

    Teoretycznie gość popełnił przestępstwo opisane w art. 190 kk w zw. z art.
    298a kk, pod warunkiem, że uda mu siew Tobie wzbudzić jakoś obawę
    spełnienia jego groźby.