eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFormy przekazania informacji - co na to przepisy › Formy przekazania informacji - co na to przepisy
  • Data: 2006-01-02 09:54:03
    Temat: Formy przekazania informacji - co na to przepisy
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W Nowy Rok miałem nieprzyjemną sytuację. Wskutek pomyłki pracownika PKP, u
    którego zasięgnąłem informacji o połączeniach, wylądowałem w pewnej
    miejscowości, skąd najbliższy pociąg dokądkolwiek mialem za 5 godzin. W
    międzyczasie był autobus, ale nie miałem przy sobie wystarczającej gotówki -
    jedynie kartę bankomatową i bilet sieciowy na PKP.
    Postanowiłem pobrać gotówkę z bankomatu. Jeden zwrócil informację, że
    transakcja nie może być wykonana, drugi to samo
    Zadzwoniłem do banku. Dostałem informację, że z powodu operacji zamknięcia
    roku system bankowy będzie przez kilka godzin niedostępny (!). Zapytałem,
    dlaczego bank o tym nie poinformował klientow, po czym dostalem odpowiedź że
    na stronie internetowej banku jest informacja treści:

    Przerwa w działaniu e-Banku
    W związku z pracami związanymi z aktualizacją systemu, w najbliższym czasie
    LUKAS e-Bank może być niedostępny w godz. 23:30-2:00. Za utrudnienia
    przepraszamy.

    Czy tego typu informację można uznać za doręczoną i wystarczającą? Przecież
    ja nie mam obowiązku korzystać z internetu, a tym bardziej co chwilę
    sprawdzac ogłoszenia z banku


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1