    From: sawic <s...@w...to.gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Firma za granicą (Anglia/Czechy), gdzie dobre doradztwo ?
    Date: Fri, 24 Dec 2010 14:23:50 +0100

    Witam,

    Planuję założyć firmę poza granicami Polski.
    Szukam i szukam dobrego pośrednika i niestety nie mogę się przedrzeć
    poza wyszukiwarkowy spam. Prosiłbym Was o podpowiedź gdzie się zwrócić w
    celu uzyskania rzetelnych informacji.

    Po prostu potrzebuję firmy której nakreślę sytuację w której się obecnie
    znajduję, określę moje wymagania jak i kierunek rozwoju, a owa firma
    zaproponuje mi najlepsze możliwe rozwiązanie. A następnie załatwi
    formalności związane z zarejestrowaniem firmy za granicą. Względnie
    formalności załatwię już we własnym zakresie, potrzebuję po prostu
    doradzenia w która stronę się udać.

    Z tego co jestem na chwilę obecną zorientowany to siedzibą mojej nowej
    firmy będzie Anglia albo Czechy, ale to też jeszcze nie jest w 100% pewne.

    Gdyby ktoś miał namiar na taką firmę, względnie sam mógł pomóc
    (oczywiście odpłatnie) to zapraszam do kontaktu.