-
1. Data: 2004-01-27 18:16:12
Temat: Firma telekomunikacyjna nie swiadczy uslug
Od: "PePe" <b...@a...net.pl>
Witam serdecznie
Od kilku kilku lat mam telefon w pewnej firmie telekomunikacyjnej (nie, nie Tpsa
i nie Netia i nie Dialog :))
Od kilku tygodni nie mogę jednak korzystać z tej usługi. (połączenie się
zrywają, centrala zajęta, ja słyszę rozmówcę a on mnie nie itp. zabawa)
W międzyczasie firma obniżyła kilkakrotnie abonament do 5 zł netto ponieważ jest
świadoma kiepskiej jakości połączeń. Istnieje nawet w jej cenniku taka pozycja
abonament dla systemu DECT o obniżonej jakości połączeń. Rzecz w tym że ta
obniżona jakość połączeń polega na braku możliwości ich wykonywania (jak pisałem
powyżej).
Po telefonicznym złożeniu reklamacji usłyszałem że system jest zakłócany przez
nadajniki komórkowe i nic nie mogą z tym zrobić. Sytuacja jest niewesoła bo nie
mogę korzystać z telefonu pomimo podpisanej umowy. Firma ewidentnie niewłaściwie
wykonuje usługę za którą płacę, chociaż obniżony abonament. I co z tym zrobić ?
Może powołać się na prawo telekomunikacyjne czy w jakiś inny sposób zmusić ich
do świadczenia usługi ?
Nie chcę wypowiadać umowy i szukać innego dostawcy ponieważ 1- nie uśmiecha mi
się ciągnięcie kabla telefonicznego przez całe nowe mieszkanie 2- nie lubię TPSA
Pozdrawiam -PePe
-
2. Data: 2004-01-27 19:26:27
Temat: Re: Firma telekomunikacyjna nie swiadczy uslug
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "PePe" <b...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:1075227397.479848@news.mm.pl...
Ja bym zmienił firmę. No bo oczywiście możesz się pieniaczyć do woli z
nimi, tylko że dzwonić nadal nie będziesz mógł, a co najwyżej wygrasz te 5
zł miesięcznie abonamentu do zwrotu. Moim zdaniem nie warto.
-
3. Data: 2004-01-29 10:52:54
Temat: Re: Firma telekomunikacyjna nie swiadczy uslug
Od: "PePe" <b...@k...pl>
Robert Tomasik wrote:
> Użytkownik "PePe" <b...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> news:1075227397.479848@news.mm.pl...
>
> Ja bym zmienił firmę. No bo oczywiście możesz się pieniaczyć do woli z
> nimi, tylko że dzwonić nadal nie będziesz mógł, a co najwyżej wygrasz
> te 5 zł miesięcznie abonamentu do zwrotu. Moim zdaniem nie warto.
Nie chodzi o te 5 złotych, tylko o działanie telefonu. Poczytałem sobie
ustawę Prawo Telekomunikacyjne i oto co wywnioskowałem: usługę o charakterze
powszechnym (a więc zwykły dostęp do telefonu) podmiot musi świadczyć a jak
nie może tego uczynić to musi przekazać innemu operatorowi. Po wyczerpanu
drogi postępowania reklalmacyjnego można także wysłąć skargę do prezesa
URTiP. Na razie napisałem reklamację z powołując się na artkuły z tej
ustawy.
pozdrawiam PePe
-
4. Data: 2004-01-29 20:39:31
Temat: Re: Firma telekomunikacyjna nie swiadczy uslug
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "PePe" <b...@k...pl> napisał w wiadomości
news:bvaog4$rvs$1@nemesis.news.tpi.pl...
No ja wiem, że musi. Tylko co z tego, jak nie ma możliwości. Jak Ci
napisałem masz oczywiście rację. I możesz jej dowodzić w każdy sposób,
który uznasz za właściwy i pewnie wygrasz. Z tym, że osobiście uważam, że
lepiej się dogadać i po prostu zmienić operatora.