eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma od stycznia zatrudnia mniej, niz 20 osob - co z zasilkiem chorobowym? › Firma od stycznia zatrudnia mniej, niz 20 osob - co z zasilkiem chorobowym?
  • Data: 2007-02-12 16:31:46
    Temat: Firma od stycznia zatrudnia mniej, niz 20 osob - co z zasilkiem chorobowym?
    Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Od kilku miesiecy jestem na zwolnieniu z powodu zagrozonej ciazy. Do
    tej pory (do grudnia wlacznie) pieniadze wyplacala mi firma
    rozliczajac sie z ZUSem. Od stycznia firma, zatrudnia mniej niz 20
    osob. Dopiero dzis sie o tym dowiedzialam, gdy wyslalam emaila z
    zapytaniem, kiedy zrobia mi przelew na konto. Napisali mi, ze wyslali
    papiery do ZUSu i ze teraz musze czekac.

    Napisalam do nich z pytaniem, czy ja nie musze czegos dosylac do ZUSu,
    ale juz nie dostalam odpowiedzi.

    Bede wdzieczna za infornacje, czy powinnam dopelnic w ZUSie jakis
    formalnosci? I czy firma nie powinna mnie powiadomic o tym, ze teraz
    kto inny bedzie mi zasilek chorobowy wyplacal?

    Pozdrawiam

    Blondi