  • Data: 2005-05-02 09:11:31
    Temat: Firma jednoosobowa a ZUS i inne podatki
    Od: "Karolina Maliniak" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Jestem grafikiem komputerowym i chcialabym zalozyc wlasna dzialalnosc
    gospodarcza. Po prostu coraz wiecej osob chce zebym wystawiala faktury VAT
    zamiast podpisywac umowy o dzielo. Ile wynosza minimalne oplaty wynikajace z
    prowadzenia takiej dzialalnosci? ZUS? Jakies inne podatki? Jak zrobic zeby
    bylo najtaniej? Najprawdopodobniej skorzystam z biura rachunkowego do
    prowadzenia tego wszystkiego, ale chodzi mi o to zeby mi ktos w przyblizeniu
    napisal ile musze placic co miesac stalych oplat typu ZUS. Bo nie wiem czy
    nie bede musiala doplacac do interesu.

    Serdecznie dziekuje za odpowiedzi.