eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma Kurierska Siodemka › Firma Kurierska Siodemka
  • Data: 2008-06-30 13:27:28
    Temat: Firma Kurierska Siodemka
    Od: fffgghh <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Wyslalem 11 czerwca paczke Firmą Siodemka Paczka miala byc dostarczona
    na drugi dzien do godz 11 i za taką usluge zaplacilem 60 zł
    Kurier nie wywiazal sie z umowy Paczka nie zostala dostarczona moj
    klient niestety wyjechal za granice. W uzasadnieniu kurier napisal ze
    adres był błedny. Otoz adres byl jak najbardziej poprawny poniewaz
    sprawdzalem to kilkakrotnie a poza tym wysylalem do tego klienta na ten
    adres paczki poza tym na liscie przewozowym byl podany moj nr telefonu w
    razie gdyby kurier mial problemy z dostarczeniem paczki.
    Wykonalem kilka telefonow poinformowano mnie ze mozna zlozyc reklamacje
    emailem wiec ladnie to wszystko opisalem i wyslalem nawet dwa.
    Otrzymalem tylko wiadomosc automatyczną ze pewien Pan obecnie przebywa
    na urlopie i nie moze odpowiedziec.
    W miedzy czasie zjawia sie po tygodniu kurier u mnie i ze za to iz był
    błędny adres paczka nie została dostarczona mam zapłacic 40 zł Paczki
    nie odebralem
    Poczekałem dwa tygodnie dzis dzwonie do siodemki.
    Jak sie okazało to email nie doszedł a tak poza tym Pani mnie
    poinformowała ze absolutnie nie mozna skladac reklamacji emailem pomimo
    tego ze wcześniej poinformowano mnie ze mozna emailem.
    Mam złożyć reklamacje pisemnie i na odpowiedz reklamacji mam czekać
    kolejne 45 dni. Czy jest to zgodne z prawem??
    Fakt ze na odwrocie listu przewozowego jest zaznaczone ze Firma
    zastrzega sobie tak dlugi czas na odpowiedz w sprawie reklamacji ale ja
    miałem możliwość zapoznania sie z nim dopiero po podpisaniu listu
    przewozowego i otrzymaniu go do reki.
    Klient wyjechał za granice domaga sie ode mnie paczki.
    Towar który byl wyslany robiony jest na zamówienie wiec jak go odzyskam
    to i tak juz go nikomu nie sprzedam. Obecnie musze wykonac nowy towar i
    ponieść jeszcze koszty przesylki za granice.

    Jak wyrwac od tej Firmy pieniądze za przesyłke i za towar ktory nie
    został dostarczony w terminie.

    Co im moge zrobic prawnie i czy Firma moze udzielic reklamacje w tak
    dlugim czasie czyli 45 dni.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1