  • Data: 2008-07-01 20:16:43
    Temat: Re: Firma Kurierska Siodemka
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g4bn94$ji5$1@news.onet.pl...
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 30 czerwiec 2008 23:23
    > (autor Loko
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g4bj09$ft0$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > I jedno i drugie. Poczta mnie nie zawiodła nigdy. Kurierzy prawie zawsze.
    > Kurierzy są milusi wyłącznie dla dużych, naprawdę dużych firm. Małe
    > firemki
    > oraz klienci prywatni zawsze dostają po dupie.
    >
    > --
    > Tristan
    > Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo
> [...]

    Dokładnie. Listonosz przychodzi od 20 lat ten sam, wie że jestem w domu po
    16 więc nie przyjdzie o 12 jak kurier i nie będzie łaził po sąsiadach itd.
    Jak coś większego to odbiorę paczkę spokojnie w urzędzie w sobotę zamiast
    szukać siedziby firmy kurierskiej na jakichś terenach przemysłowych. Kurier
    nadaje się co najwyżej do wysłania paczki w obrębie miasta.