  • Data: 2011-11-06 09:24:40
    Temat: Film - muzyka a ZAIKS - jak to jest
    Od: "kk" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, aktualnie produkuję film na konkurs filmowy związany z promocją
    miasta. Jako podkład muzyczny chiałbym użyć muzyki z czołówki filmu.
    Zamierzam film wysłać na konkurs i nie będę go wykorzystywał dla siebie.
    Jakie kroki musze podjąć, aby z czystym sumieniem wspomnianą muzykę umieścić
    w produkowanym przeze mnie filmie, który będzie trwał ok. 6-8 minut. Bardzo
    proszę o odpowiedź.

    Znalazłem na na ich stronie takie coś i nie wiem jak to zinterpretować:
    http://www.zaiks.org.pl/142,87