    From: "Monika" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Fikcyjna umowa - zlecenie, proszę o opinie.
    Date: Mon, 1 Aug 2005 20:08:07 +0200

    Witam,
    szef zaproponował mi długo oczekiwaną przeze mnie podwyzkę, jednak ... nie
    ma tak łatwo. Zasugerował, aby ta umowa była wystawiona na kogoś innego,
    poprostu mam znaleźć osobę, na która firma wystawi zlecenie, a kasę w
    praktyce dostanę ja. Dla mnie wszystko jasne, tyle, że zastanawia mnie czy,
    jesli zaproponuję taki układ np osobie zarejestrowanej w Urzedzie Pracy i
    rzeczywiście bezrobotnej to czy Urzad Skarbowy w przyszłym roku zobowiąże tę
    osobę do zwrotu jakiejś kasy ... Zupełnie nie znam się na podatkach.
    Serdecznie proszę o opinie, byle nie natury etycznej:).
    pzdr,
    Monika