  • 11. Data: 2003-07-29 10:38:55
    Temat: Re: Fan polskiego hip-hopu
    Od: "GT!" <d...@S...waw.pl>

    > to nie drwina...

    masz racje to wielkie uproszczenie. takie samo jak to: "wszyscy lysi to
    skinheadzi".

    pozdro, lysy GT!

  • 12. Data: 2003-07-29 19:22:22
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2003 12:23:16 +0200, uzytkownik wku
    <n...@p...fm> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
    nastepuje:

    >Przez otwarte okno podczas goracego dnia dobiegaja tez monotonne teksty:
    >'Damy rade, damy rade, damy rade, damy rade, damy rade, damy rade...'

    U mnie jest podobnie, choc o caly jeden stopien mniej monotonnie:

    while 1:
    "Krec mi dupa, krec mi dupa, krec mi dupa krec...."

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID: 0x7E9C34CA ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 13. Data: 2003-07-31 18:02:54
    Od: adrin <a...@i...pl>

    "Michal Letowski" <m...@y...com> wrote in

    > Burzum, Cradle of Filth oraz Cannibal Corpse ;-) Na hip-hopowca
    ehh toz to czysta komercja ;)
    podejzewam ze majka jezowska albo fasolki powinny wyprowadzic delikwenta z
    rownowagi jeszcze szybciej

  • 14. Data: 2003-08-26 21:39:26
    Od: "tolo" <a...@W...pl>

    > Czy mozna cos zrobic w takiej sprawie? Wiem, ze mozna zaklocac cisze
    > nocna. Ale co zrobic, jesli ktos zakloca spokoj w ciagu dnia tym
    > cholernym lupaniem?

    Mam praktykę jak ktoś nie reaguje na zwykłe proźby warto go zagłuszyć, aż On
    sam przyjdzie do Ciebie.
    to działa
    Pozdrawiam Tolo

  • 15. Data: 2003-08-26 22:30:58
    Od: "Kubaz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "tolo" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Mam praktykę jak ktoś nie reaguje na zwykłe proźby warto go zagłuszyć, aż
    On
    > sam przyjdzie do Ciebie.
    > to działa

    taaa, boje sie pomyslec gdyby caly blok tak pomyslal...

    kubaz