    From: mirek <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Faktury za internet w dialogu
    Date: Sun, 21 Mar 2010 19:57:31 +0000 (UTC)

    Może mi ktoś wyjaśnić logikę systemu faktur w dialogu? Dostałem
    ponaglenie do zapłaty za jakieś dwie faktury X i Y. Poszukałem w
    szpargałach i znalazłem, że za faktury już dawno zapłaciłem. Poszedłem do
    BOKu w nadziei wyjaśnienia sprawy, a pani wyprowadziła mnie z błędu.
    Pani stwierdziła, że mam jakąś zaległość, ale ona nie wie dokładnie jaką.
    Nie chciała mi podać za jaką fakturę nie zapłaciłem tylko chciała mi
    wystawić zeszłoroczny bilans zapłaty czy jakoś tak. Skąd ja mam wiedzieć,
    że oni mnie nie kantują skoro nawet nie wiem za jaką fakturę ponoć nie
    dokonałem wpłaty? Czy mają takie prawo żądać ode mnie zapłaty bez
    wskazania KONKRETNEJ faktury? Przyznam, że pierwszy raz spotykam sie z
    taką sytuacją. Zmieniłem operatora z tepsy na dialog w nadziei na
    normalność, ale nie wiem czy znowu nie czas dokonać kolejnej zmiany.