  • Data: 2004-11-02 18:03:31
    Temat: Faktura za zabudowę kuchni
    Od: "Łukasz Piwowarski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam następujący problem. Dostałem właśnie fakturę za zabudowę kuchni, na
    której jest tylko jedna pozycja, bez wyszczególnienia kosztu szafek pod
    zlewozmywak i kuchenkę. Uniemożliwia mi to (chyba że się mylę) skorzystanie
    z ulgi remontowej na te szafki.

    Po rozmowie ze sprzedawcą wnioskuję że skorygowanie tej faktury może nie być
    takie proste. Jakie mam możliwości wyegzekwowania na nim wyspecyfikowania
    interesujących mnie pozycji. Myślę że jest to jakoś możliwe, przecież stan
    faktyczny jest taki że mam te szafki a sprzedawca uniemożliwia mi
    zkorzystanie z mojego prawa do ulgi podatkowej.

    Ponieważ kolejność zdarzeń była taka: zapłata, wykonanie, wystawienie
    faktury (dostarczonej pocztą), nie mam bezpośredniego środka nacisku na
    sprzedawcę.

    będę wdzięczny za wszelkie rady

    pozdrawiam,
    loukk