  • Data: 2008-08-01 23:59:46
    Temat: Faktura VAT
    Od: "wodzo" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam,
    jak od strony prawnej wyglada taka sytuacja:
    Pewna firma miała filie w mojej okolicy. Dokonywałem w niej zakupów zawsze
    za gotówkę. Pewnego razu zapłaciłem fakturę, ale nie dostałem pokwitowania
    (kwota 160 zł). Faktura opisana jako gotówkowa, z terminem dostawy i zapłaty
    na ten sam dzień. Filię zlikwidowali i teraz z głownej firmy wzywają do
    ponownej zapłaty. Twierdzą że nie mogą wyjaśnić sytuacji (rozworzący towar
    nakradł kasy bo wiedział że i tak straci pracę), bo filia juz nie
    istnieje.Jak to wygląda od strony prawnej?

    Pozdrawiam
    wodzo

    PS. Swoją drogą po zbadaniu tematu i relacji środowisk małych
    przedsiębiorstw to takie praktyki (od strony firm dostarczających towar) są
    dość częstym zjawiskiem.